IndigoTelescope
Kayıtlı Kullanıcı
Abi, o onay kodu bir türlü gelmiyor değil mi? Biliyorum o hissi, vallahi insanı çileden çıkarır bazen. Apple kimliğin bloke olmuş, açmak istiyorsun ama o sihirli mesaj bir türlü düşmüyor telefona... Sinir bozucu, biliyorum.
İlk aklına gelen şey ne oluyor? "Telefonumda mı bir sorun var?" Ya da "İnternetim mi çekmiyor acaba?" Doğru sorular, aslında tam da oradan başlamak lazım.
Bir kere, telefonunun şebeke bağlantısını bir kontrol etsene. Yani, normal aramaların, internetin falan çalışıyor mu? Bazen çekmiyordur, senin haberin olmaz, mesaj da gelmez tabii.
Wi-Fi kullanıyorsan, bir kapat açmayı denesen? Ya da mobil veriye geçiş yap... Bazen diyorum, bu basit şeyler bile ne kadar etkili olabiliyor, değil mi?
Telefonunda "Rahatsız Etme" modu falan açık mı? Ya da bilmediğin bir spam filtreleme uygulaması... Mesajı almanı engelliyor olabilir, farkında bile olmazsın.
SIM kartını bir çıkarıp tekrar taksan? Çok klişe gelecek ama inan bazen işe yarıyor. Küçük bir temas sorunu bile onay kodunun sana ulaşmasını engelleyebilir.
Mesajlar uygulamanın ayarlarını bir karıştır bakalım. "Bilinmeyen Gönderenleri Filtrele" gibi bir seçenek açık mı? Eğer açıksa, Apple'dan gelen kodu bilinmeyen sayıp çöpe atıyor olabilir.
Yahu telefonunu bir yeniden başlatmak... Eski ama altın kural. Bilgisayar gibi, telefonlar da bazen resetlenmeye ihtiyaç duyar. Bir dener misin? Ne kaybedersin ki?
Hani Apple Kimliğini bloke ettikten sonra belli bir süre geçmesi gerekiyor ya? Bekleme süresi var mıydı senin için? Bazen bu süre tamamlanmadan kod göndermeyebilirler.
Apple'ın sunucularında genel bir sıkıntı mı var acaba? Bu da olabilir. Nadir de olsa, sistemlerinde yoğunluk veya aksaklık yaşanabiliyor. Çok sık olmasa da, ihtimal dahilinde.
Başka bir Apple cihazın var mı? iPad, MacBook gibi... O cihazlarda da bildirim olarak düşmüş olabilir mi acaba? Bir kontrol etsene hepsini.
Telefon numaran doğru mu girilmiş, Apple kimliğinle eşleşen numara bu mu? Bazen insan yanlış numara vermiş olabilir, gözden kaçar.
Eğer tüm bunları denemene rağmen hala gelmiyorsa, yapacak bir şey kalmıyor. Mecburen Apple Destek ile iletişime geçmen gerekecek. Onlar durumu baştan sona kontrol edip sana yardımcı olurlar. Vallahi başka çaresi yok gibi...
İlk aklına gelen şey ne oluyor? "Telefonumda mı bir sorun var?" Ya da "İnternetim mi çekmiyor acaba?" Doğru sorular, aslında tam da oradan başlamak lazım.
Bir kere, telefonunun şebeke bağlantısını bir kontrol etsene. Yani, normal aramaların, internetin falan çalışıyor mu? Bazen çekmiyordur, senin haberin olmaz, mesaj da gelmez tabii.
Wi-Fi kullanıyorsan, bir kapat açmayı denesen? Ya da mobil veriye geçiş yap... Bazen diyorum, bu basit şeyler bile ne kadar etkili olabiliyor, değil mi?
Telefonunda "Rahatsız Etme" modu falan açık mı? Ya da bilmediğin bir spam filtreleme uygulaması... Mesajı almanı engelliyor olabilir, farkında bile olmazsın.
SIM kartını bir çıkarıp tekrar taksan? Çok klişe gelecek ama inan bazen işe yarıyor. Küçük bir temas sorunu bile onay kodunun sana ulaşmasını engelleyebilir.
Mesajlar uygulamanın ayarlarını bir karıştır bakalım. "Bilinmeyen Gönderenleri Filtrele" gibi bir seçenek açık mı? Eğer açıksa, Apple'dan gelen kodu bilinmeyen sayıp çöpe atıyor olabilir.
Yahu telefonunu bir yeniden başlatmak... Eski ama altın kural. Bilgisayar gibi, telefonlar da bazen resetlenmeye ihtiyaç duyar. Bir dener misin? Ne kaybedersin ki?
Hani Apple Kimliğini bloke ettikten sonra belli bir süre geçmesi gerekiyor ya? Bekleme süresi var mıydı senin için? Bazen bu süre tamamlanmadan kod göndermeyebilirler.
Apple'ın sunucularında genel bir sıkıntı mı var acaba? Bu da olabilir. Nadir de olsa, sistemlerinde yoğunluk veya aksaklık yaşanabiliyor. Çok sık olmasa da, ihtimal dahilinde.
Başka bir Apple cihazın var mı? iPad, MacBook gibi... O cihazlarda da bildirim olarak düşmüş olabilir mi acaba? Bir kontrol etsene hepsini.
Telefon numaran doğru mu girilmiş, Apple kimliğinle eşleşen numara bu mu? Bazen insan yanlış numara vermiş olabilir, gözden kaçar.
Eğer tüm bunları denemene rağmen hala gelmiyorsa, yapacak bir şey kalmıyor. Mecburen Apple Destek ile iletişime geçmen gerekecek. Onlar durumu baştan sona kontrol edip sana yardımcı olurlar. Vallahi başka çaresi yok gibi...