PrismTuning
Kayıtlı Kullanıcı
Sabah bir uyandım, banka hesabım kilit. Vallahi şaka gibi, parana erişemiyorsun. Ne kadar sinir bozucu bir durum, düşünsene ya...
Telefonu elime aldım hemen, uygulamaya girdim ama yok. İşte o anki panik, anlatamam sana. Sanki dünya durmuş gibi hissettim, ne yapacaksın ki?
Meğerse dün gece bir arkadaşa borcumu öderken, işlem limiti mi ne, öyle bir güvenlik duvarına takılmışım. Abi ben de anlamadım tam, detay falan da yazmıyor ki...
İlk iş tabii ki müşteri hizmetleri. Dakikalarca müzik dinledim telefonda, insanı çileden çıkarıyorlar resmen. Birine ulaşana kadar canım çıktı, yemin ederim.
Sonra o ses tonu... "Efendim, işlem şüpheli bulunmuş, bloke koyduk." İyi de ne yapacağım ben şimdi, böyle mi kalacak?
O anda şimşek çaktı kafamda. Arkadaşa yaptığım ödemenin dekontu vardı elimde, ekran görüntüsü almıştım. Ne işe yarar ki diye düşünmüştüm ama...
Neyse, bankanın iletişim mail adresini buldum, hemen dekontu ekledim. Bir de kısacık bir mail attım, "Bu işlem benim tarafımdan yapılmıştır, dekont ekte." diye.
İçimden bir ses "Ne alaka abi, maille mi düzelecek bu iş?" diyordu ama bir yandan da denemekten ne zarar gelir ki? Zaten yapacak başka bir şey de kalmamıştı.
Aradan yarım saat geçti geçmedi, banka uygulamasından bir bildirim. Haydaaa, ne oldu acaba? Kalbim güm güm atıyor, açtım baktım.
Bloke kalkmış! Vallahi inanamadım gözlerime. Demek ki o kısacık mail, o minicik dekont işi çözmüş... Şaşırdım kaldım, ne yalan söyleyeyim.
Bazen çözüm o kadar basit yerlerde duruyor ki, insan düşünüp duruyor boşuna. Gerek yoktu o kadar telefon görüşmesine, o kadar strese.
Yani demem o ki, böyle bir durumla karşılaşırsan, elinde bir kanıt varsa sakın ha bekletme. Hemen gönder, mail at, ne varsa elinde kullan...
Kim bilir, belki senin de işine yarar bu hikaye. Benimki çözüldü, hem de şıp diye. Hiç ummadığım bir yerden geldi çözüm, işte öyle bir şey...
Telefonu elime aldım hemen, uygulamaya girdim ama yok. İşte o anki panik, anlatamam sana. Sanki dünya durmuş gibi hissettim, ne yapacaksın ki?
Meğerse dün gece bir arkadaşa borcumu öderken, işlem limiti mi ne, öyle bir güvenlik duvarına takılmışım. Abi ben de anlamadım tam, detay falan da yazmıyor ki...
İlk iş tabii ki müşteri hizmetleri. Dakikalarca müzik dinledim telefonda, insanı çileden çıkarıyorlar resmen. Birine ulaşana kadar canım çıktı, yemin ederim.
Sonra o ses tonu... "Efendim, işlem şüpheli bulunmuş, bloke koyduk." İyi de ne yapacağım ben şimdi, böyle mi kalacak?
O anda şimşek çaktı kafamda. Arkadaşa yaptığım ödemenin dekontu vardı elimde, ekran görüntüsü almıştım. Ne işe yarar ki diye düşünmüştüm ama...
Neyse, bankanın iletişim mail adresini buldum, hemen dekontu ekledim. Bir de kısacık bir mail attım, "Bu işlem benim tarafımdan yapılmıştır, dekont ekte." diye.
İçimden bir ses "Ne alaka abi, maille mi düzelecek bu iş?" diyordu ama bir yandan da denemekten ne zarar gelir ki? Zaten yapacak başka bir şey de kalmamıştı.
Aradan yarım saat geçti geçmedi, banka uygulamasından bir bildirim. Haydaaa, ne oldu acaba? Kalbim güm güm atıyor, açtım baktım.
Bloke kalkmış! Vallahi inanamadım gözlerime. Demek ki o kısacık mail, o minicik dekont işi çözmüş... Şaşırdım kaldım, ne yalan söyleyeyim.
Bazen çözüm o kadar basit yerlerde duruyor ki, insan düşünüp duruyor boşuna. Gerek yoktu o kadar telefon görüşmesine, o kadar strese.
Yani demem o ki, böyle bir durumla karşılaşırsan, elinde bir kanıt varsa sakın ha bekletme. Hemen gönder, mail at, ne varsa elinde kullan...
Kim bilir, belki senin de işine yarar bu hikaye. Benimki çözüldü, hem de şıp diye. Hiç ummadığım bir yerden geldi çözüm, işte öyle bir şey...