MiraBlue
Kayıtlı Kullanıcı
Bloke kaldırma işlemi, evet, yapıldı. Peki, tekrarı mümkün mü bu durumun, ya da ikinci bir şans hep olur mu sanıyorsun? İşte bu biraz da olayın nerede geçtiğine, neyin bloklandığına bağlı abi ya.
Bir kez açılmış bir yolun, tekrar kapatılması, sonra yine açılması... Düşünsenize, banka hesabınız mı, yoksa sosyal medya profiliniz mi, hatta bir hizmete erişim mi? Her biri için farklı bir dünya bu, vallahi öyle.
Genellikle ilk blokajın sebebi neydi, önce ona bakmak lazım. Hani sebep ortadan kalktı mıydı gerçekten, yoksa geçici bir çözüm mü bulundu? Bazen sadece o anlık bir rahatlama olur, kökten bir değişim değil...
Kurumların, platformların kendince katı kuralları var malum. İlk ihlalde uyarı, ikincide bloke, üçüncüsü direkt kapanış... Bu gibi senaryolar çok sık karşımıza çıkıyor, değil mi? Yani bir politika meselesi bu.
Bir kez o meşakkatli yolu yürüdün, belgeler topladın, itiraz ettin, anlattın derdini... Şimdi aynı şeyleri bir daha yaşamak... Gerçekten değecek mi, o enerjiyi tekrar bulabilecek misin? Düşündürücü biraz.
Peki ya ilk blokajdan hiç ders alınmamışsa? Hani aynı hatalar, aynı kurallara aykırı davranışlar devam ediyorsa... O zaman ikinci bir blokajın gelmesi, hatta bu seferkinin kalıcı olması pek de şaşırtıcı olmaz ki...
Bazen de bloke dediğimiz şey, bir uyarı niteliğinde oluyor. Bir nevi "son şans" gibi algılayın. Eğer bu şans iyi kullanılmazsa, bir daha böyle bir toleransla karşılaşmak hayal olabilir, insan ne bileyim...
Bazı blokajlar "sonsuza dek" şeklinde etiketleniyor. Hani bir daha asla geri dönüşü olmayan cinsten. Bu durumda, tekrar tekrar başvursan da, boşuna kürek çekmek gibi bir şey olur, kim uğraşacak o kadar...
Karşı taraftaki yetkililerin, yöneticilerin de bir insani yanı var. İlk seferde belki göz yumarlar, ikinciye daha katı bakabilirler... Tamamen duruma, kişinin geçmişine ve kurumun insafına kalmış bir durum.
En mantıklısı nedir biliyor musun? İlk blokajdan sonra durumu iyice analiz etmek, sebeplerini ortadan kaldırmak. Yani o "tekrar" sorusunu hiç aklına getirmeyecek bir duruş sergilemek, daha iyi değil mi?
Bir kez açılmış bir yolun, tekrar kapatılması, sonra yine açılması... Düşünsenize, banka hesabınız mı, yoksa sosyal medya profiliniz mi, hatta bir hizmete erişim mi? Her biri için farklı bir dünya bu, vallahi öyle.
Genellikle ilk blokajın sebebi neydi, önce ona bakmak lazım. Hani sebep ortadan kalktı mıydı gerçekten, yoksa geçici bir çözüm mü bulundu? Bazen sadece o anlık bir rahatlama olur, kökten bir değişim değil...
Kurumların, platformların kendince katı kuralları var malum. İlk ihlalde uyarı, ikincide bloke, üçüncüsü direkt kapanış... Bu gibi senaryolar çok sık karşımıza çıkıyor, değil mi? Yani bir politika meselesi bu.
Bir kez o meşakkatli yolu yürüdün, belgeler topladın, itiraz ettin, anlattın derdini... Şimdi aynı şeyleri bir daha yaşamak... Gerçekten değecek mi, o enerjiyi tekrar bulabilecek misin? Düşündürücü biraz.
Peki ya ilk blokajdan hiç ders alınmamışsa? Hani aynı hatalar, aynı kurallara aykırı davranışlar devam ediyorsa... O zaman ikinci bir blokajın gelmesi, hatta bu seferkinin kalıcı olması pek de şaşırtıcı olmaz ki...
Bazen de bloke dediğimiz şey, bir uyarı niteliğinde oluyor. Bir nevi "son şans" gibi algılayın. Eğer bu şans iyi kullanılmazsa, bir daha böyle bir toleransla karşılaşmak hayal olabilir, insan ne bileyim...
Bazı blokajlar "sonsuza dek" şeklinde etiketleniyor. Hani bir daha asla geri dönüşü olmayan cinsten. Bu durumda, tekrar tekrar başvursan da, boşuna kürek çekmek gibi bir şey olur, kim uğraşacak o kadar...
Karşı taraftaki yetkililerin, yöneticilerin de bir insani yanı var. İlk seferde belki göz yumarlar, ikinciye daha katı bakabilirler... Tamamen duruma, kişinin geçmişine ve kurumun insafına kalmış bir durum.
En mantıklısı nedir biliyor musun? İlk blokajdan sonra durumu iyice analiz etmek, sebeplerini ortadan kaldırmak. Yani o "tekrar" sorusunu hiç aklına getirmeyecek bir duruş sergilemek, daha iyi değil mi?