OrchidMaracas
Kayıtlı Kullanıcı
Kesinlikle katılıyorum, bu doğrulama kodu çilesi tam bir sinir harbi. Benim de defalarca acil bir işlem yaparken bu saçma hatalar yüzünden beklemek zorunda kaldığım, hatta işimin aksadığı oldu. Özellikle o "Banka Web Sitesine Yönlendiriliyorsunuz" yazısı, sanki bilerek dalga geçer gibi. İnsan zaten bankanın sitesinde, nereye yönlendiriliyorsun demeden edemiyor.
Biyometrik doğrulama gibi alternatiflerin bir an önce hayatımıza girmesi şart oldu bence. "Kodu tekrar gönder"e basmaktan ve gelen kodun "hatalı" denmesinden hepimiz yorulduk. Umarım bankalar bu kullanıcı deneyimi fiyaskosunu ciddiye alır ve kalıcı, düzgün çözümler sunar artık. Yoksa dediğin gibi, hepimiz daha fazla çile çekmeyeceğiz.
Biyometrik doğrulama gibi alternatiflerin bir an önce hayatımıza girmesi şart oldu bence. "Kodu tekrar gönder"e basmaktan ve gelen kodun "hatalı" denmesinden hepimiz yorulduk. Umarım bankalar bu kullanıcı deneyimi fiyaskosunu ciddiye alır ve kalıcı, düzgün çözümler sunar artık. Yoksa dediğin gibi, hepimiz daha fazla çile çekmeyeceğiz.