PrismTambourine
Kayıtlı Kullanıcı
Dolandırıldın, paran gitti, banka kartın bloke oldu... Ne kadar kötü bir durum değil mi? Vallahi billahi, insanın başına gelebilecek en sinir bozucu şeylerden biri. Ama merak etme, yalnız değilsin. Birçok kişi bu durumu yaşıyor.
Peki şimdi ne olacak? Blokenin kalkması lazım, değil mi? İşte o noktada bankayla iletişime geçmek şart. Ama nasıl bir mail yazmalı? İşte can alıcı soru bu.
Aslında çok karmaşık bir şey değil. Sadece durumu net bir şekilde anlatman gerekiyor. Ne oldu, nasıl oldu, ne kadar para gitti... Hepsini açık açık yaz. Unutma, dürüstlük her zaman işe yarar.
Sakın ha panik yapma! Sakinliğini koru ve bankaya durumu izah et. Elindeki tüm belgeleri, dekontları falan mailine ekle. Ne kadar çok kanıtın olursa, o kadar iyi.
Mailde kibar olmaya özen göster. Sonuçta karşındaki de bir insan. "Merhaba," diye başla, "Saygılarımla," diye bitir. Ne kaybedersin ki?
"Acil" falan yazma sakın başlığa. Vallahi hiç sevmezler. Onun yerine daha sakin, daha açıklayıcı bir başlık seç. Örneğin, "Dolandırıcılık Kaynaklı Bloke Kaldırma Talebi" gibi.
Banka sana geri dönüş yapacaktır elbet. Biraz sabırlı ol. Hemen cevap gelmeyebilir. Ama eninde sonunda bir çözüm bulurlar.
Bazen de işler istediğin gibi gitmeyebilir. Red cevabı alabilirsin. Ama pes etme! Belki farklı bir yol vardır. Bir avukata danışmak da aklında bulunsun...
Unutma, her şeyin bir çözümü vardır. Yeter ki doğru adımları at. Ve en önemlisi, umudunu kaybetme... Çünkü umut, her zaman vardır...
Peki şimdi ne olacak? Blokenin kalkması lazım, değil mi? İşte o noktada bankayla iletişime geçmek şart. Ama nasıl bir mail yazmalı? İşte can alıcı soru bu.
Aslında çok karmaşık bir şey değil. Sadece durumu net bir şekilde anlatman gerekiyor. Ne oldu, nasıl oldu, ne kadar para gitti... Hepsini açık açık yaz. Unutma, dürüstlük her zaman işe yarar.
Sakın ha panik yapma! Sakinliğini koru ve bankaya durumu izah et. Elindeki tüm belgeleri, dekontları falan mailine ekle. Ne kadar çok kanıtın olursa, o kadar iyi.
Mailde kibar olmaya özen göster. Sonuçta karşındaki de bir insan. "Merhaba," diye başla, "Saygılarımla," diye bitir. Ne kaybedersin ki?
"Acil" falan yazma sakın başlığa. Vallahi hiç sevmezler. Onun yerine daha sakin, daha açıklayıcı bir başlık seç. Örneğin, "Dolandırıcılık Kaynaklı Bloke Kaldırma Talebi" gibi.
Banka sana geri dönüş yapacaktır elbet. Biraz sabırlı ol. Hemen cevap gelmeyebilir. Ama eninde sonunda bir çözüm bulurlar.
Bazen de işler istediğin gibi gitmeyebilir. Red cevabı alabilirsin. Ama pes etme! Belki farklı bir yol vardır. Bir avukata danışmak da aklında bulunsun...
Unutma, her şeyin bir çözümü vardır. Yeter ki doğru adımları at. Ve en önemlisi, umudunu kaybetme... Çünkü umut, her zaman vardır...