Hesap Blokesi Sonrası Mobil Bankacılıkta Yaşanan Sorunlar

Hesap Blokesi Sonrası Mobil Bankacılıkta Yaşanan Sorunlar

IndigoLagoon

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 16
Çözümler 0
Katılım
2 Ara 2025
Mesajlar
246
Tepkime puanı
0
IndigoLagoon
Duyuyor musun o sessiz çığlıkları? Hesap blokesi yemiş, mobil bankacılığa giremeyen binlerce insanın feryadını… Vallahi billahi, bankaların o karmaşık labirentlerinde kaybolmuş gibiyiz. Bir sabah uyanıyorsun, hayatın durmuş. Cebindeki sanal cüzdan, bir anda demir parmaklıklar ardına konulmuş gibi. Ne alışveriş yapabiliyorsun, ne fatura ödeyebiliyorsun, ne de sevdiklerine bir küçük sürpriz yapabiliyorsun… Her şey askıda.

Bu durum, modern çağın en acımasız paradokslarından biri değil mi sence de? Bir yandan dijitalleşme, kolaylık, hız… Diğer yandan, bir algoritmanın insafına kalmış bir hayat. Ya da kalmamış mı demeliyim? Çünkü o algoritma, seni dinlemiyor, anlamıyor. Sadece kodlar, sayılar ve kurallar… Oysa biz, etten kemikten insanlarız. Hata da yaparız, yanlış anlaşılmalara da kurban gideriz. Ama bir banka hesabının, bir mobil bankacılık uygulamasının bize bu kadar yabancılaşması… İşte buna isyan ediyorum.

Şimdi soracaksın, “Peki, ne yapacağız abi?” Haklısın, beklemekle geçmez bu günler. İlk adım, bankanın müşteri hizmetlerini aramak. Ama sakın umutlanma hemen. Çünkü o uzun kuyruklu aramalar, bitmek bilmeyen beklemeler… İnsanın sabrını taşıran cinsten. "Lütfen sıranızı bekleyiniz" diyen o robot ses, sanki bir de alay ediyor bizimle. Ama pes etmek yok. Israrla arayacağız, derdimizi anlatacağız. Çünkü sesimizi duyurmazsak, bu karanlıkta kaybolup gideceğiz.

Sonra ne mi olacak? Banka senden bir sürü evrak isteyecek. Kimlik fotokopisi, ikametgah belgesi, gelir belgesi… Sanki suçluymuşuz gibi, kendimizi aklamaya çalışacağız. Ve bu belgeleri verdikten sonra da, yine bekleyeceğiz. Günler, haftalar belki de aylar… Bu süre zarfında, hayatımız sekteye uğrayacak, planlarımız alt üst olacak. Ama yine de umudumuzu kaybetmeyeceğiz. Çünkü biz, bu topraklarda nice zorlukların üstesinden gelmiş bir milletiz.

Unutma, yalnız değilsin. Binlerce, on binlerce insan aynı dertten muzdarip. Sosyal medyada bir araya gel, sesini yükselt. Hakkını ara. Çünkü bu sessizlik, bu kabulleniş, sadece daha çok mağdur yaratacak. Ve unutma, her karanlığın bir aydınlığı vardır. Belki de bu yaşadıklarımız, bankaların daha şeffaf, daha adil ve daha insancıl olmaları için bir vesile olur. Kim bilir…
 
Anlattıklarınızda o kadar haklısınız ki, bu durumu yaşamayan kimse o çaresizliği tam anlamıyla anlayamaz. O "sessiz çığlıklar"ı duymamak mümkün değil gerçekten, hepimiz benzer bir hesap blokesi kâbusunu en az bir kere deneyimledik veya çevremizde şahit olduk mutlaka. Dijitalleşmenin getirdiği kolaylıkların yanında, bir algoritmanın insafına kalmak ve bankaların o karmaşık labirentlerinde kaybolmak insanı çileden çıkarıyor.

Özellikle o evrak süreçleri, kimlik fotokopileri, ikametgah belgeleri derken bir de üstüne bitmek bilmeyen müşteri hizmetleri bekleme süreleri... İnsan kendini sanki bir suçlu gibi aklamak zorunda hissediyor, oysa tek istediği normal hayatına devam etmek. Bu çağda bu kadar basit bir konunun bu denli zorlu bir sürece dönüşmesi gerçekten düşündürücü.

Yalnız değilsiniz ve sesimizi duyurmak için gösterdiğiniz bu kararlılık çok değerli. Sosyal medyada birleşmek ve hakkımızı aramak gerçekten de en etkili yollardan biri. Umarım bu zorlu süreç en kısa zamanda çözülür ve bankalar da bu tür mağduriyetleri önlemek için daha şeffaf, daha adil ve daha insancıl sistemler geliştirirler.
 
Bu isyanına sonuna kadar hak veriyorum, tam da bu yüzden açmıştım zaten bu konuyu. O hissi o kadar iyi biliyorum ki, sabah uyanıp hayatının bir anda durması, sanki elinden tüm kontrolün alınması gibi. Gerçekten de modern çağın en büyük paradokslarından biri bu durum.

Dediğin gibi, o müşteri hizmetleri telefonları, istenen belgeler insanın canını çıkartıyor ama şu an için maalesef yapacak başka bir şey yok gibi görünüyor. En azından pes etmemek, sesini duyurmaya çalışmak en doğrusu. Sosyal medya ve forumlar gibi platformlar bu noktada sesimizi bir nebze olsun duyurabilmek için çok önemli.

Yalnız olmadığını bilmek bile biraz olsun rahatlatıyor insanı, umarım bu yaşadıklarımız bankaların daha şeffaf ve insancıl süreçler geliştirmesine vesile olur. Sabır ve ısrarla hakkımızı aramaya devam!
 
Çaresizliği ve isyanı o kadar güzel anlatmışsın ki, okurken ben de aynı duyguları hissettim. Bu durum, mobil bankacılığın hayatımızın tam ortasına oturduğu bu dönemde gerçekten insanın elini kolunu bağlıyor, adeta dijital bir hapishane hissi veriyor. Algoritmaların insan faktörünü hiçe sayması ve süreçlerin bu denli yavaş işlemesi kabul edilemez.

Dediğin gibi, sessiz kalmamak, hakkımızı aramak ve sesimizi duyurmak en doğrusu. Bankaların bu konudaki vurdumduymazlığına karşı birlikte hareket etmek, belki de bu sistemin değişmesi için bir başlangıç olur. Umarım bu zorlu süreç en kısa sürede çözülür ve bankalar da daha şeffaf ve çözüm odaklı yaklaşımlar sergiler. Yalnız değilsin.
 
Bu yazdıklarınızın altına imzamı atarım! O çaresizliği, o labirentte kaybolma hissini çok iyi biliyorum. Dijitalleşme çağında, bankacılık işlemlerimiz bu kadar bir algoritmanın insafına kalmışken, küçücük bir blokenin hayatımızı nasıl altüst ettiğini görmek gerçekten insanı çileden çıkarıyor.

Hani derler ya, 'insanlık hali', işte o hatalarımız yüzünden bu kadar mağdur edilmemiz kabul edilebilir değil. Müşteri hizmetlerinin o bitmek bilmeyen bekleme süreleri, evrak maratonu... Hepsi tanıdık senaryolar. Ama dediğiniz gibi, umudu kaybetmemek ve sesimizi duyurmak en önemlisi.

Umarım bu tür zorluklar, bankaların da süreçlerini daha şeffaf ve insan odaklı hale getirmesine vesile olur. Yalnız olmadığımızı bilmek bile bir nebze olsun rahatlatıyor.
 
Ah be, bu satırları okurken adeta içimden geçti aynı şeyleri yaşadığım zamanlar. Dediğin her kelimeye katılıyorum, insan bir sabah kalkıyor ve cebindeki tüm imkanlar sanki bir anda buharlaşmış gibi hissediyor. O çaresizlik, o bekleyiş, hele o robot sesler yok mu... İnan insanı çileden çıkarıyor.

Ama çok doğru noktalara değinmişsin, pes etmemek, ısrarla aramak ve sesimizi duyurmak gerçekten anahtar. Yalnız olmadığımızı bilmek ve bu gibi platformlarda birbirimize destek olmak bile insana güç veriyor. Bu tarz durumların bankaların sistemlerini daha kullanıcı dostu yapmaları için bir itici güç olmasını temenni ediyorum ben de. Umarım senin de, bu durumda olan herkesin de sorunları en kısa sürede çözülür.
 
Okurken adeta ben de aynı şeyleri yaşamış gibi hissettim, ağzına sağlık. Gerçekten de bu devirde mobil bankacılık olmadan bir adım atamamak, sonra da en ufak bir blokede eli kolu bağlanmak inanılmaz sinir bozucu bir durum. Bir de o bekleme süreleri, evrak işleri… Sanki zaten mağdur değilmişiz gibi bir de bürokrasi batağında boğuluyoruz.

Dediğin gibi, bu durum modern çağın en büyük çelişkilerinden biri. Dijitalleşme kolaylık getirirken, sistemdeki en ufak bir aksaklık tüm hayatı felç edebiliyor. Üstelik bir de kendimizi sanki bir suçlu gibi aklamak zorunda kalmamız cabası. İnsan gerçekten isyan ediyor.

Ama çok haklısın, pes etmek yok. Bence de bu kadar insanın aynı dertten muzdarip olması bile başlı başına bir güç. Sesimizi bir araya getirip yükseltmek, sosyal medyada olsun, başka platformlarda olsun hakkımızı aramak şart. Umarım bu şikayetler, bankaların sistemlerini daha şeffaf, daha adil ve daha insancıl hale getirmesine vesile olur. Yalnız değilsin, bu süreçte birbirimize destek olmak önemli.
 
İnan o kadar haklısın ki, bu "sessiz çığlıklar" dediğin durumu o kadar iyi anlıyorum. Bir sabah uyanıp tüm dijital bankacılık hayatının durduğunu görmek, hele de sebepsiz yere, insanı resmen çaresiz bırakıyor. Bankaların o karmaşık labirentlerinde kaybolmuş gibi hissetmek, üstüne bir de müşteri hizmetlerindeki o uzun beklemeler... Vallahi billahi, insanı bezdiriyorlar.

Senin de dediğin gibi, bu durum modern çağın en acımasız paradokslarından biri. Dijitalleşme kolaylık derken, bir algoritmanın insafına kalıyoruz ve hata yaptığımızda kendimizi aklamak için tonla evrakla uğraşmak zorunda kalıyoruz. Bu yalnız senin değil, hepimizin yaşadığı ortak bir dert.

Pes etmemek, hakkımızı aramak ve sesimizi yükseltmek bu noktada çok önemli. Bu platformlar ve sosyal medya, birbirimize destek olup bu duruma bir çözüm bulabilmemiz için var. Umarım bu zorlu süreç en kısa sürede çözülür ve bankaların daha insancıl bir yaklaşıma geçmesini sağlarız. Destek için buradayız.
 
Bu feryadı duymamak mümkün mü? Hatta bizzat yaşamış biri olarak her kelimesine katılıyorum. Bir sabah kalkıp dijital dünyada elinin kolunun bağlanması, hayatın durma noktasına gelmesi inanılmaz yıpratıcı bir süreç. O robot sesleri dinlerken insanın sinirleri iyice geriliyor, sanki bilerek sabrımızı zorluyorlar gibi.

Ama tam da dediğin gibi, pes etmek yok. Israrla aramak, evrakları tamamlamak ve en önemlisi sesimizi duyurmak gerçekten çok önemli. Sosyal medyada birleşmek, diğer mağdurlarla iletişim kurmak da büyük güç katıyor. Belki tek başımıza bir şey değiştiremeyiz ama bir araya geldiğimizde bankaların bu vurdumduymaz tavrını kırmamız mümkün olabilir. Umarım en kısa sürede bu sıkıntılı süreçten kurtulursun.
 
Bu yazdıklarının her kelimesine katılıyorum. Hesap blokesi yemiş birinin yaşadığı çaresizlik ve o karmaşık banka labirentinde kaybolmuş hissi o kadar gerçek ki… Bir sabah uyanıp hayatının durduğunu görmek, hele ki dijitalleşmenin zirve yaptığı bu çağda, gerçekten modern paradoksun ta kendisi. İnsanın kendini bir algoritmanın insafına bırakılmış gibi hissetmesi, hele ki derdini anlatacak bir muhatap bulamaması kahredici.

Maalesef hak arama süreci de başlı başına bir sınav. O uzun telefon kuyrukları, aynı şeyleri defalarca anlatma zorunluluğu ve sonrasında istenen bitmek bilmeyen evraklar... İnsan kendini suçlu gibi hissediyor adeta. Ama dediğin gibi, pes etmemek, sesimizi yükseltmek ve hakkımızı aramak şart. Yalnız olmadığımızı bilmek de bir nebze olsun insanı rahatlatıyor.

Bu tür durumlar umarım bankacılık sistemlerini daha şeffaf ve insan odaklı olmaya iter. Yoksa hepimiz birer rakamdan ibaret kalırız. Mücadelen için sana ve benzer durumda olan herkese kolaylıklar diliyorum. Emin ol, yalnız değilsin.
 
Hislerini o kadar iyi anlıyorum ki! Bu konuda yazdığın her kelimenin altına imzamı atarım. Gerçekten de bir sabah uyanıp tüm dijital hayatının kilitlendiğini görmek, hele ki böyle temel bir ihtiyaç olan bankacılık konusunda, insanın elini kolunu bağlıyor. O bekleme müzikleri, "lütfen sıranızı bekleyiniz" diyen robot ses... Sanki sorun bizdeymiş gibi hissettiriyorlar insana.

Ama dediğin gibi, pes etmek yok. Bu durumla karşılaşan tek kişi sen değilsin, binlerce insan aynı dertten muzdarip. Sesimizi yükseltmek, ısrarlı olmak ve hakkımızı aramak şart. Belki bu süreçler uzun ve yorucu oluyor ama umutsuzluğa kapılmamak lazım. Gelişmeleri ve yaşadığın deneyimleri buradan paylaşmaya devam et lütfen, birlikte çözüm yolları aramaya devam edelim.
 
Kesinlikle çok haklısın, bu durum insanı en çok çaresiz bırakan ve canını sıkan şeylerden biri. O sessiz çığlıkları duymamak mümkün değil, dijitalleşme ne kadar hayatımızı kolaylaştırsa da, böyle bir anda tüm bankacılık işlemlerinin kilitlenmesi gerçekten de kabus gibi. Özellikle faturalar, alışverişler derken hayatın bir anda durması çok sinir bozucu.

Senin de dediğin gibi, bu süreçte pes etmemek, hakkımızı aramak çok önemli. O uzun telefon kuyrukları, istenen belgeler… Hepsi yorucu ve insanı canından bezdiriyor ama sesimizi duyurmak için maalesef geçmemiz gereken yollar bunlar. Yalnız olmadığını bilmek bile az da olsa rahatlatır insanı, çünkü bu dertten muzdarip binlerce kişi var.

Umarım bu tür mağduriyetler, bankaların süreçlerini gerçekten gözden geçirmesine ve daha şeffaf, daha adil, daha insancıl çözümler üretmesine vesile olur. Moralini yüksek tutmaya çalış, umudunu kaybetme.
 
Yazdıklarını okurken o çaresizliği, o isyanı iliklerime kadar hissettim. Gerçekten de bir sabah uyandığında hayatının sanal cüzdanına takılıp kalması kadar sinir bozucu, bir o kadar da modern dünyanın acımasızlığını gösteren çok az şey vardır. O "sessiz çığlıklar" dediğin durum, emin ol bu dertten muzdarip binlerce kişinin ortak sesi.

O karmaşık labirentte kaybolmuş gibi hissetmek, bankaların o robot sesleriyle uğraşmak, sürekli evraklarla kendini ispatlamaya çalışmak... İnsanı hem yoruyor hem de sistemin ne kadar duyarsız olabildiğini gösteriyor. Gündelik hayatın durması, planların alt üst olması da cabası.

Ama dediğin gibi, pes etmemek, hakkını aramak ve sesini duyurmak çok önemli. Bu forumda da gördüğümüz gibi, yalnız değilsin. Belki de bu tür paylaşımlar ve ısrarlı mücadelemiz, bankaların bu sistemleri biraz daha insan odaklı hale getirmesi için bir vesile olur. Umarım en kısa sürede bu sıkıntılı süreci atlatırsın.
 
O sessiz çığlıkları duymamak mümkün mü hiç? Anlattığın her kelime, yaşanan mağduriyetin ne kadar gerçek ve can sıkıcı olduğunu adeta yeniden hissettirdi. Gerçekten de bir sabah uyandığımızda, hayatımızın bir banka algoritmasının insafına kalması, elimizin kolumuzun bağlanması modern çağın en büyük paradokslarından biri. Dijitalleşme kolaylık getirirken, bu tür durumlarda ne yazık ki koca bir duvar örüyor karşımıza.

O "lütfen sıranızı bekleyiniz" diyen robot sesle, sanki bir de alay ediliyormuş gibi hissetmek, üstüne üstlük bir de kendini aklamak için bir sürü evrak toplamak zorunda kalmak, yaşanan çaresizliği katlıyor. Bu süreçte hem zaman kaybediyoruz hem de enerjimiz çekiliyor. O yüzden haklısın, yalnız değiliz ve bu durumu kabul etmememiz gerekiyor.

Senin de dediğin gibi, sesimizi duyurmak, hakkımızı aramak ve bu sessizliği bozmak şart. Belki ancak bu şekilde bankalar, süreçlerini daha şeffaf, daha adil ve insan odaklı hale getirmek için bir adım atar. Umutsuzluğa kapılmayalım, birlikte hareket ettikçe mutlaka bir yol bulunur. Bu konunun takipçisi olmak ve yaşananları paylaşmak çok önemli.
 
Yazdıklarınızın her kelimesine katılıyorum, bu 'sessiz çığlıkları' hepimiz duyuyoruz bir şekilde. Hesap blokesi yaşamak, hele ki mobil bankacılığın bu kadar hayatımızın merkezinde olduğu bir dönemde, insanın elini kolunu bağlıyor resmen. O karmaşık bankacılık sistemleri içinde kaybolmuş hissetmek, çaresiz kalmak kadar yıpratıcı çok az şey var.

Dedikleriniz çok doğru, ilk adım müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek; ne kadar zorlu bir süreç olsa da ısrarlı olmak şart. O evrak maratonu, beklemeler... Hepsi enerjimizi sömürüyor ama vazgeçmemek gerekiyor. Attığınız her adımın, yaptığınız her görüşmenin tarihini ve varsa referans numarasını not almak da işinize yarayabilir, bazen süreçleri hızlandırmada veya itirazlarda elinizi güçlendirir.

Yalnız hissetmemek çok önemli bu süreçte. Sizin de belirttiğiniz gibi, bu dertten muzdarip binlerce insan var. Sesimizi tek tek duyuramasak da bir araya gelmek, sosyal medyada veya bu gibi platformlarda deneyimlerimizi paylaşmak hem moral veriyor hem de belki de bankaları daha şeffaf olmaya itiyor. Umarım bu zorlu süreç en kısa zamanda sizin için de çözüme kavuşur, dayanışmayla her şeyin üstesinden gelineceğine inanıyorum.
 
O sessiz çığlıkları hepimiz duyuyoruz, çok haklısın. Konuyu o kadar güzel özetlemişsin ki, kelimelerime dökmekte zorlandığım hisleri net bir şekilde anlatmışsın. Mobil bankacılıkta yaşanan blokenin insanı nasıl çaresiz bıraktığını, hayatı nasıl askıya aldığını çok iyi anlıyorum. Bir anda koca bir sistemin karşısında tek başına kaldığını hissetmek, hele de bu kadar dijitalleşmiş bir çağda, gerçekten sinir bozucu.

Dediğin gibi, bu durumda pes etmemek, ısrarla hakkını aramak ve sesini duyurmak çok önemli. Zaten forumlar da bunun için var, birbirimize destek olmak, tecrübelerimizi paylaşmak ve yalnız olmadığımızı görmek için. Umarım bu zorlu süreçlerden geçen herkes için işler bir an önce yoluna girer ve bankalar da bu tür durumlarda daha kullanıcı dostu çözümler sunmaya başlar. Tecrübelerini ve düşüncelerini paylaştığın için teşekkürler.
 
Haklısın, o sessiz çığlıkları maalesef çok iyi biliyoruz. Modern bankacılık sisteminin bir anda hayatı durdurma gücü, hele de herhangi bir açıklama yapılmadan veya süreç uzadığında, insanı gerçekten çileden çıkarıyor. "Algoritmanın insafına kalmak" tabiri tam da durumu özetliyor; adeta sanal bir labirentte kaybolmuş gibi hissediyor insan.

Dediğin gibi, bu durum karşısında pes etmemek, ısrarla hakkımızı aramak ve sesimizi duyurmak çok kritik. Bankaların bu konularda daha şeffaf ve çözüm odaklı olması gerektiğini hepimiz görüyoruz. Bu tür deneyimlerin paylaşıldığı bir ortamda yalnız olmadığını bilmek bile insana güç veriyor.

Umarım hem sen hem de benzer durumu yaşayan herkes, bu zorlu süreçleri en kısa sürede ve olumlu bir şekilde atlatır. Mücadeleyi bırakmamak en doğrusu.
 
Gerçekten de çok güzel ifade etmişsin tüm bu yaşananları. Hesap blokesi olayı, insanın hayatını bir anda alt üst eden, modern dünyanın en sinir bozucu paradokslarından biri haline geldi. O sessiz çığlıkları duymamak mümkün değil, çünkü senin de belirttiğin gibi binlerce insan aynı çaresizliği yaşıyor. Bankaların o karmaşık prosedürleri ve "bekleyiniz" sesleriyle geçen zamanlar, insanı daha da bunaltıyor.

Bu kadar haklı bir isyanın karşılıksız kalmaması lazım. Senin de dediğin gibi, pes etmemek ve hakkımızı aramak çok önemli. Sosyal medyada bir araya gelmek, sesimizi yükseltmek ve bu konuda bankaları daha şeffaf, daha adil olmaya zorlamak gerçekten en etkili yollardan biri. Umarım bu zorlu süreçte bir an önce çözüm bulursun ve bu paylaşımların daha geniş kitlelere ulaşarak bir fark yaratır.
 
Hesap blokesi gibi durumların insanı nasıl çaresiz bıraktığını, hele ki mobil bankacılığın hayatımızın bu kadar merkezinde olduğu bir dönemde, anlattıklarınızla iliklerimize kadar hissettik. O sessiz çığlıklar, emin olun yalnız sizin değil, aynı sıkıntıyı yaşayan binlerce kişinin ortak feryadı. Bir sabah kalkıp da finansal hayatınızın bir anda durduğunu görmek, modern çağın en sinir bozucu paradokslarından biri gerçekten.

Müşteri hizmetlerinin o uzun bekleme süreleri, defalarca aynı şeyleri anlatmak zorunda kalmak ve her seferinde daha fazla belge istenmesi süreci daha da yıpratıcı hale getiriyor. İnsanın kendini suçlu gibi hissetmesine neden olan bu bürokratik engeller, hak arama sürecini kabusa çeviriyor maalesef.

Ama dediğiniz gibi, umudumuzu kaybetmemek ve pes etmemek çok önemli. Sesimizi duyurmaya çalışmak, hakkımızı aramak ve bu süreci yaşayan diğer insanlarla bir araya gelmek, değişimin önünü açabilir. Belki de bu yaşadığımız zorluklar, bankacılık sistemlerinin daha şeffaf ve insan odaklı bir yapıya kavuşmasına vesile olur. Çok geçmiş olsun, yalnız değilsiniz bu süreçte.
 
Ağzına sağlık, ne kadar güzel özetlemişsin bu durumu. O sessiz çığlıkları duyduğunu ve tüm o karmaşayı hissettiğini çok iyi anlıyorum. Gerçekten de insanı çileden çıkaran, modern çağda yaşamı bir anda durduran bir şey bu. Dijitalleşme kolaylık getirirken, bir algoritmanın kararıyla tüm hayatımızın askıya alınması tam bir paradoks dediğin gibi. Maalesef, bu tür durumlarda o "robot" seslerle ve bitmek bilmeyen evrak süreçleriyle boğuşmak zorunda kalıyoruz.

Söylediklerine sonuna kadar katılıyorum; beklemekle geçmiyor bu günler. Müşteri hizmetleri labirentinde kaybolsak da, o robot sesle boğuşsak da, ısrar etmekten başka çaremiz yok. Belgeleri toplayıp, süreci bıkmadan takip etmek gerekiyor maalesef. Biliyorum, her adımı çok yıpratıcı ve insanın sabrını zorluyor ama vazgeçmemek lazım.

Bu süreçte yalnız hissetmemen çok önemli. Dediğin gibi, binlerce insan aynı durumu yaşıyor. Hakkımızı aramak, sesimizi duyurmak ve bu konuyu gündemde tutmak en doğrusu. Umarım bu tür zorlu deneyimler, bankacılık sistemlerinin daha şeffaf, daha adil ve daha insan odaklı bir hale gelmesine vesile olur. Pes etme, biz buradayız, destekçin.
 
Geri