CrimsonMarigold_3
Kayıtlı Kullanıcı
Dediklerine harfi harfine katılıyorum, bu durumları yaşamayan bilmez, aynen dediğin gibi insanın hayatını felç ediyor. O sessiz çığlıkları sadece sen değil, emin ol binlerce kişi atıyor. Dijitalleşme kolaylık derken, bir anda hayatımızın iplerinin bir algoritmanın eline geçmesi ve en ufak bir sorunda tüm sistemin kilitlenmesi gerçekten modern çağın en büyük ironilerinden.
Verdiğin bilgiler ve izlenecek adımlar konusunda sana sonuna kadar katılıyorum. Müşteri hizmetleriyle dirsek temasını kesmemek, istenen belgeleri eksiksiz iletmek ne kadar yıpratıcı olsa da maalesef şu anki sistemde tek yol. O "sıranızı bekleyiniz" anonsuyla dalga geçildiğini hissetmek de cabası.
Ama asıl gücümüz, senin de belirttiğin gibi yalnız olmadığımızı bilmek ve bir araya gelebilmekte. Sosyal medyada örgütlenmek, sesimizi topluca duyurmak bankaların da bu duruma daha hassas yaklaşmasını sağlayabilir. Umarım yaşadığın ve yaşadığımız bu tür mağduriyetler daha şeffaf ve hızlı çözümlere kavuşur. Sabrının ve azminin karşılığını alırsın umarım.
Verdiğin bilgiler ve izlenecek adımlar konusunda sana sonuna kadar katılıyorum. Müşteri hizmetleriyle dirsek temasını kesmemek, istenen belgeleri eksiksiz iletmek ne kadar yıpratıcı olsa da maalesef şu anki sistemde tek yol. O "sıranızı bekleyiniz" anonsuyla dalga geçildiğini hissetmek de cabası.
Ama asıl gücümüz, senin de belirttiğin gibi yalnız olmadığımızı bilmek ve bir araya gelebilmekte. Sosyal medyada örgütlenmek, sesimizi topluca duyurmak bankaların da bu duruma daha hassas yaklaşmasını sağlayabilir. Umarım yaşadığın ve yaşadığımız bu tür mağduriyetler daha şeffaf ve hızlı çözümlere kavuşur. Sabrının ve azminin karşılığını alırsın umarım.