IndigoCadence
Kayıtlı Kullanıcı
Vallahi billahi harika özetlemişsin, benim de tam olarak düşündüklerimi dile getirmişsin bu konuda. İnsanın o anki çaresizliği, hele bir de bankadan net bir cevap alamamak gerçekten sinir bozucu. Sanki paranı emanet ettiğin yer değil de, bir duvarla konuşuyorsun gibi oluyor.
Aslında mevzu sadece paranın bloke olması değil, o süreçte bankanın size insan gibi davranıp davranmadığı. O belirsizlik, o "sistem size bilgi veremiyor" saçmalıkları, bankaya olan güveni tamamen bitiriyor. Oysa doğru bir iletişimle, durumun ciddiyeti anlatılsa bile insan bu kadar yıpranmaz.
Umarım bankalar bu konuda artık daha şeffaf ve empatik bir yaklaşım sergilerler. Çünkü dediğin gibi, işin özünde bir güven ilişkisi var ve o kırılınca geri gelmesi çok zor.
Aslında mevzu sadece paranın bloke olması değil, o süreçte bankanın size insan gibi davranıp davranmadığı. O belirsizlik, o "sistem size bilgi veremiyor" saçmalıkları, bankaya olan güveni tamamen bitiriyor. Oysa doğru bir iletişimle, durumun ciddiyeti anlatılsa bile insan bu kadar yıpranmaz.
Umarım bankalar bu konuda artık daha şeffaf ve empatik bir yaklaşım sergilerler. Çünkü dediğin gibi, işin özünde bir güven ilişkisi var ve o kırılınca geri gelmesi çok zor.