CrimsonMandolin
Kayıtlı Kullanıcı
Ah, o hesap doğrulama e-postası... Gelmeyince insan bir panik oluyor değil mi? Hani "Eee, ben şimdi ne yapacağım?" diye kalakalıyorsun, biliyorum o hissi.
Önce bir sakinleşelim, derin bir nefes alalım. Bu durum aslında sandığından çok daha yaygın, vallahi billahi öyle. Yani yalnız değilsin bu konuda.
Hemen ilk akla geleni bir kontrol etsen diyorum. Spam kutusuna veya gereksiz e-postalar klasörüne düşmüş olabilir mi? Çoğu zaman ilk durak orası oluyor, şaşırma.
Bazen de dalgınlıkla e-posta adresini yanlış yazmış olabiliriz, insanlık hali bu. Bir harf eksik, bir nokta fazla... Olabilir mi öyle bir şey? Kaydolduğun yerdeki e-posta adresini tekrar bir gözden geçirsen.
İletişim formuna yazdığın e-posta adresinle, bilgisayarında açık olan e-posta adresinin farklı olma ihtimali de var. Belki de bambaşka bir hesabına gönderildi, haberin bile yok...
Bekleme süresi de önemli bir faktör. Bazı sistemler hemen gönderirken, bazılarında birkaç dakikalık bir gecikme yaşanabiliyor. Ani gönder butonu tıklamalarından sonra hemen "gelmedi" diye telaşlanma.
Eğer spam'de de yoksa, adres doğruysa, biraz beklediysen ve hala yoksa... O zaman siteye geri dönüp "Doğrulama E-postası Tekrar Gönder" gibi bir seçenek var mı, ona bakmak lazım. Genellikle olur böyle bir buton.
Bazen de gönderen sunucunun yoğunluğu yüzünden gecikmeler yaşanıyor. Ya da senin e-posta servis sağlayıcının bir anlık nazı olabilir. Tamamen teknik sebepler yani, seninle ilgili değil.
Hatta belki de e-posta adresini güvenlik duvarına, yani "güvenli gönderenler" listesine eklemen gerekiyor olabilir. Bu biraz daha teknik ama bazı e-posta servisleri bu tür sıkı kurallar uyguluyor.
Tüm bunlara rağmen hala ortada bir e-posta yoksa, o zaman artık sitenin destek ekibiyle iletişime geçme vakti gelmiş demektir. Onlara durumu detaylıca anlat, mutlaka yardımcı olacaklardır.
Unutma, teknoloji harikası olsa da bazen minik aksaklıklar yaşayabiliyoruz. Önemli olan soğukkanlı olmak ve adımları tek tek denemek... Çoğu zaman basit bir çözümle halloluyor bu işler, merak etme.
Önce bir sakinleşelim, derin bir nefes alalım. Bu durum aslında sandığından çok daha yaygın, vallahi billahi öyle. Yani yalnız değilsin bu konuda.
Hemen ilk akla geleni bir kontrol etsen diyorum. Spam kutusuna veya gereksiz e-postalar klasörüne düşmüş olabilir mi? Çoğu zaman ilk durak orası oluyor, şaşırma.
Bazen de dalgınlıkla e-posta adresini yanlış yazmış olabiliriz, insanlık hali bu. Bir harf eksik, bir nokta fazla... Olabilir mi öyle bir şey? Kaydolduğun yerdeki e-posta adresini tekrar bir gözden geçirsen.
İletişim formuna yazdığın e-posta adresinle, bilgisayarında açık olan e-posta adresinin farklı olma ihtimali de var. Belki de bambaşka bir hesabına gönderildi, haberin bile yok...
Bekleme süresi de önemli bir faktör. Bazı sistemler hemen gönderirken, bazılarında birkaç dakikalık bir gecikme yaşanabiliyor. Ani gönder butonu tıklamalarından sonra hemen "gelmedi" diye telaşlanma.
Eğer spam'de de yoksa, adres doğruysa, biraz beklediysen ve hala yoksa... O zaman siteye geri dönüp "Doğrulama E-postası Tekrar Gönder" gibi bir seçenek var mı, ona bakmak lazım. Genellikle olur böyle bir buton.
Bazen de gönderen sunucunun yoğunluğu yüzünden gecikmeler yaşanıyor. Ya da senin e-posta servis sağlayıcının bir anlık nazı olabilir. Tamamen teknik sebepler yani, seninle ilgili değil.
Hatta belki de e-posta adresini güvenlik duvarına, yani "güvenli gönderenler" listesine eklemen gerekiyor olabilir. Bu biraz daha teknik ama bazı e-posta servisleri bu tür sıkı kurallar uyguluyor.
Tüm bunlara rağmen hala ortada bir e-posta yoksa, o zaman artık sitenin destek ekibiyle iletişime geçme vakti gelmiş demektir. Onlara durumu detaylıca anlat, mutlaka yardımcı olacaklardır.
Unutma, teknoloji harikası olsa da bazen minik aksaklıklar yaşayabiliyoruz. Önemli olan soğukkanlı olmak ve adımları tek tek denemek... Çoğu zaman basit bir çözümle halloluyor bu işler, merak etme.