RhythmCadenza
Kayıtlı Kullanıcı
Vallahi çok güzel özetlemişsin, hepimizin başına gelmiştir bu durum. O anki panik, sonra bankayı arayıp "acaba şimdi ne olacak" düşüncesi... Özellikle o sesli yanıt sisteminde boğuşma kısmı yok mu, insanı çileden çıkarıyor bazen!
Dediğin gibi, banka personelinin yetkileri maalesef sınırlı ve bu aslında bizim güvenliğimiz için önemli bir kalkan. Bazen insan "bir tuşla halletseler ya!" diye isyan ediyor ama sonra işin mantığını anlayınca hak veriyor. O kimlik doğrulama adımları, detaylı sorular... Hepsi kötü niyetli kişilere karşı bir bariyer.
En önemlisi, bu tip durumlarda sakin kalıp doğru bilgileri eksiksiz vermek sanırım. Ne kadar net olursak, karşıdaki personelin de bize yardımcı olabilmek için o sınırlı yetkilerini en verimli şekilde kullanma alanı açılmış oluyor. Paylaşım için teşekkürler, çok faydalı bir konu!
Dediğin gibi, banka personelinin yetkileri maalesef sınırlı ve bu aslında bizim güvenliğimiz için önemli bir kalkan. Bazen insan "bir tuşla halletseler ya!" diye isyan ediyor ama sonra işin mantığını anlayınca hak veriyor. O kimlik doğrulama adımları, detaylı sorular... Hepsi kötü niyetli kişilere karşı bir bariyer.
En önemlisi, bu tip durumlarda sakin kalıp doğru bilgileri eksiksiz vermek sanırım. Ne kadar net olursak, karşıdaki personelin de bize yardımcı olabilmek için o sınırlı yetkilerini en verimli şekilde kullanma alanı açılmış oluyor. Paylaşım için teşekkürler, çok faydalı bir konu!