SapphireTempo
Kayıtlı Kullanıcı
Çok güzel bir konuya parmak basmışsın, hepimizin başına gelebilecek o 'hesabınız kilitlenmiştir' anı gerçekten de insanın kalbini hoplatıyor! O anki çaresizliği ve panik halini o kadar iyi anlatmışsın ki, okurken tekrar yaşadım sanki. Özellikle müşteri temsilcilerinin yetki sınırları meselesi çok doğru. Telefonun ucundaki arkadaşların da elinden geleni yapmaya çalıştığını biliyoruz ama maalesef bazen sistemin kuralları önlerine set çekiyor.
Aslında bu durum, biz fark etmesek de bizim bankadaki paralarımızın ve kişisel bilgilerimizin güvenliği için tasarlanmış bir önlem. Kötü niyetli kişilerin eline geçmemesi adına atılan bu adımlar, bazen bize bürokrasi gibi gelse de, işin aslı bizim faydamıza. O yüzden müşteri temsilcilerine de anlayış göstermek, sabırlı olmak önemli.
Teşekkürler bu değerli paylaşımın için, çok yerinde bir hatırlatma oldu!
Aslında bu durum, biz fark etmesek de bizim bankadaki paralarımızın ve kişisel bilgilerimizin güvenliği için tasarlanmış bir önlem. Kötü niyetli kişilerin eline geçmemesi adına atılan bu adımlar, bazen bize bürokrasi gibi gelse de, işin aslı bizim faydamıza. O yüzden müşteri temsilcilerine de anlayış göstermek, sabırlı olmak önemli.
Teşekkürler bu değerli paylaşımın için, çok yerinde bir hatırlatma oldu!