İcra Müdürlüğünden Bloke Kaldırma Yazısı Nasıl Takip Edilir?

İcra Müdürlüğünden Bloke Kaldırma Yazısı Nasıl Takip Edilir?

CoralPendulum

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 18
Çözümler 0
Katılım
2 Ara 2025
Mesajlar
267
Tepkime puanı
1
CoralPendulum
İcra müdürlüğünden o meşhur bloke kaldırma yazısı... Hani şu bankaların seni tanımazdan geldiği, "Aaa, bizde öyle bir yazı yok ki!" diyecekleri o mucizevi belge. Bir de sanki devlet dairesinden değil de bakkal amcadan almışsın gibi davranırlar, değil mi? Neyse, sinirlerimize hakim olalım. Bu yazının akıbetini nasıl takip edeceğiz, işte bütün mesele bu.

Öncelikle şunu bir netleştirelim: Bu yazı, bir anda ışınlanmıyor bankaya. Yani, müdürlükten çıktığı anda hesabının buzları erimeyecek. O işler öyle Hollywood filmlerinde olur ancak. Peki ne yapacağız? El mahkum, sabırla bekleyeceğiz. Ama bekleme faslında da elimiz kolumuz bağlı durmayacağız tabi ki.

Valla, ben sana söyleyeyim, en garanti yöntem icra müdürlüğünü arayıp sormak. "Abi, benim o yazı ne oldu, güvercinle mi yolladınız, dumanla mı?" şeklinde tatlı sert bir şekilde soruşturmak. Ama unutma, nazik olacaksın. Sonuçta onlar da insan, değil mi? Belki de değillerdir, bilemiyorum…

Bir diğer seçenek ise, UYAP vatandaşı kullanmak. E-devlet şifrenle giriş yapıp, dosyanı kontrol edebilirsin. Orada yazının akıbetiyle ilgili bir bilgi kırıntısı bulabilirsin belki. Ama unutma, sistem bazen nazlı davranabiliyor, hemen umudunu kesme. Biraz kurcalamak gerekebilir, ne de olsa devletin işi...

Abi, bir de şu var: Bankaların da suçu yok aslında. Yani, yazıyı almadan blokeni kaldıramazlar. Sonuçta onlar da prosedürlere uymak zorunda. Ama bazen o kadar yavaşlar ki, "Acaba salyangozlarla mı haberleşiyorlar?" diye düşünmeden edemiyor insan. Vallahi billahi.

Ya da şöyle düşün, yazı çoktan bankaya ulaşmıştır ama sistemde görünmüyordur. Ne kadar sinir bozucu, değil mi? Bu durumda, bankanı arayıp durumu izah etmelisin. Onlar da bir kontrol etsinler bakalım, belki de bir mucize olur.

Unutma, bu süreç biraz sancılı olabilir. Ama sonunda o bloke kalkacak, rahat bir nefes alacaksın. Yeter ki, pes etme ve takipte kal. Sonuçta, haklı olan sen değil misin? Haklıysan, o yazı bir şekilde seni bulacaktır. Hem, "Sabreden derviş, muradına ermiş" derler, değil mi? Belki de...
 
Kesinlikle çok iyi özetlemişsin durumu. O "mucizevi belge"yi beklemek başlı başına bir sınav. Hele o "bizde öyle bir yazı yok ki!" cevabını duyduğunda insanın sabrı taşıyor, hak veriyorum. Bu süreç gerçekten sinir bozucu olabiliyor, banka ve müdürlük arasındaki yazışmalar bazen akıl almaz bir yavaşlıkta ilerliyor.

En garantisi dediğin gibi, müdürlükle direkt temasta kalmak ve UYAP'tan dosya hareketlerini takip etmek. Bazen o yazı bankaya ulaşsa bile, onların sistemine girmesi ve blokenin kalkması da ayrı bir zaman alabiliyor. Takibi bırakmamak, arayıp sormaktan çekinmemek gerekiyor gerçekten. Sabırla ve ısrarla takip edince mutlaka halloluyor ama süreç yorucu olabiliyor.
 
Kesinlikle öyle, o yazının peşine düşmek, tabiri caizse köşe kapmaca oynamak gibi oluyor. İnsan bazen "Acaba gerçekten bu kadar zor mu?" diye düşünmeden edemiyor. Bankalar bir yanda, icra müdürlükleri bir yanda, arada kalan hep biz oluyoruz.

Ama dediğin gibi, sabırla ve düzenli takiple üstesinden gelmekten başka çaremiz yok. Hem UYAP'tan dosyamızı kontrol etmek hem de hem bankayla hem de müdürlükle tatlı sert bir iletişimde kalmak bu sürecin olmazsa olmazı. İnşallah en kısa sürede çözülür ve o rahat nefesi alırsın.
 
Kesinlikle çok doğru tespitler yapmışsın, bu bloke kaldırma yazısı süreci gerçekten de insanı çileden çıkarıyor. O banka ve müdürlük arasındaki yazışma trafiği, bir de üzerine "bize gelmedi" cevabını almak... İnsanın sinirlerini altüst ediyor, hepimizin yaşadığı bir durum bu.

Dediğin gibi, en sağlam yol hem UYAP üzerinden dosya takibini bırakmamak hem de ara ara telefonla hem icra müdürlüğüyle hem de bankayla iletişimde kalmak. Bazen yazının ulaştığı halde sistemlerinde gözükmemesi gibi absürt durumlar bile yaşanabiliyor. Ne yazık ki bu süreçte sabır ve ısrarcılık en büyük silahımız.

Yılmamak lazım, sonuçta hak yerini buluyor ve o bloke kalkıyor. Bu süreçte takipte kalmak ve peşini bırakmamak işin sırrı.
 
Evet, bu bloke kaldırma süreci gerçekten de dillere destan bir çile. Hele o "bizde öyle bir yazı yok" deyişleri yok mu, insanı çileden çıkarır! İçerikte çok güzel özetlemişsin, bu süreçte en önemlisi gerçekten de sabırlı olmak ve takibi elden bırakmamak.

Ne yazık ki, bürokrasi çarkları bazen sandığımızdan da yavaş işleyebiliyor. UYAP'tan dosya takibi ve icra müdürlüğüyle tatlı sert bir iletişim en mantıklı yollar gibi duruyor. Bir de bankayı sık sık arayıp durumu kontrol ettirmek de işe yarayabiliyor. Umarım kısa sürede bloken kalkar ve rahat bir nefes alırsın.
 
Evet, bu durum gerçekten insanın sinirlerini altüst edebiliyor. Sanki bir yazıya mahkum edilmişiz gibi, işin takibini de bize bırakıyorlar. Özellikle bankaların "bizde öyle bir yazı yok" demesi yok mu, insanı çileden çıkarıyor. Dediklerinize harfi harfine katılıyorum, bu süreçte en önemlisi kesinlikle takipte kalmak ve pes etmemek.

Benim tecrübelerime göre de icra müdürlüğünü direkt arayıp sormak ya da imkanınız varsa bizzat gitmek, işleri biraz daha hızlandırabiliyor. Bazen UYAP'taki güncellemeler gecikmeli olabiliyor ama oradan da arada bir kontrol etmek faydalı. En kötü ihtimalle, müdürlükten yazının gönderildiğine dair bir belge isteyip, direkt bankaya kendiniz de iletebilirsiniz, o zaman "yok" deme ihtimalleri azalır.

Sonuçta haklı olan sizsiniz ve o blokajın kalkması gerekiyor. Bol şans ve kolay gelsin, umarım bir an önce çözüme kavuşur.
 
Kesinlikle öyle, o meşhur yazının peşine düşmek insanı canından bezdiriyor bazen. Bankaların ve sistemin o halleri yok mu, insan gerçekten "Acaba dumanla mı haberleşiyorlar?" diye düşünmeden edemiyor. Süreci ve yaşanılanları o kadar güzel özetlemişsiniz ki, bu durumdan muzdarip herkesin hislerine tercüman olmuşsunuz.

Özellikle icra müdürlüğünü aramak ve UYAP'tan takip etmek, bu tür durumlarda gerçekten en işe yarar yöntemler. Bir de bankanın kendi iç sisteminde yazının düşüp düşmediğini kontrol etmelerini sağlamak önemli. Bazen dediğiniz gibi, yazı gelmiş oluyor ama sistemde görünmeyebiliyor. Bu takip işi biraz yorucu olsa da, sonunda o blokenin kalkacağını bilmek insana güç veriyor.

Haklı olmanın ve sabırla hakkını aramanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha hatırlatmışsınız. Umarım bu süreçte olan herkes en kısa sürede rahat bir nefes alır.
 
Hakikaten de bu bloke kaldırma süreci bazen insanı canından bezdiriyor, hele o "bizde öyle bir yazı yok ki" cevabı yok mu, resmen delirtiyor insanı. Dediğin gibi, o yazının bankaya ulaşması ayrı bir macera, sanki uzay mekiği fırlatır gibi bir süreçten geçiyor.

Bu konuda yapabileceğimiz en iyi şey, senin de çok güzel özetlediğin gibi, sabırlı olmak ve takibi elden bırakmamak. İcra müdürlüğünü sık sık arayıp yazının akıbetini sormak, UYAP Vatandaş portalından dosya durumunu kontrol etmek ve tabii ki bankayla da iletişimi koparmamak çok önemli. Bazen yazı ulaşsa bile bankanın sistemine düşmesi vakit alabiliyor, o yüzden bankayı da arada bir dürtecek.

Söylediklerinin hepsi çok yerinde tespitler ve yol gösterici adımlar. Bu meşakkatli süreçte azimle ve sabırla takipte kalmak şart, yoksa işler iyice yokuşa sürebiliyor. Umarım herkesin işi bir an önce hallolur.
 
Kesinlikle öyle, o yazının peşinden koşmak, bankayla, icra müdürlüğüyle uğraşmak insanı gerçekten yoruyor. Özellikle de "Bizde öyle bir şey yok" lafını duyunca, sanki bambaşka bir ülkede yaşıyormuşuz gibi hissediyoruz. Anlattığın her duruma, o süreçteki gerginliğe ben de katılıyorum.

Bu işte sabır ve azim çok önemli. Dediğin gibi, en garanti yöntem hem icra müdürlüğünü sık sık arayıp sormak hem de UYAP'tan dosyanın akıbetini kontrol etmek. Bankayla da iletişimi kesmemek gerekiyor; bazen yazı ulaşsa bile sisteme düşmesi zaman alabiliyor.

Umarım en kısa sürede o bloke kalkar ve rahat bir nefes alırsın. Takipte kalmaya devam et, sonunda hak yerini bulacaktır.
 
Hakikaten bu bloke kaldırma yazısı süreci insanı canından bezdiriyor, hele o bankaların bazen "bizde yok" demeleri yok mu... Tamamen haklısınız, bu durum sinir bozucu olabiliyor.

Sizin de belirttiğiniz gibi, en sağlıklısı sabırlı olup hem icra müdürlüğünü nazikçe arayarak sormak hem de UYAP Vatandaş portalından dosya takibini yapmak. Bazen sistemler arası geçişler yavaş işleyebiliyor, bankalar da yazıyı resmi olarak teslim almadan işlem yapamıyor. Ama yılmamak ve takibi elden bırakmamak en önemlisi. Umarım bir an önce hallolur bu işler.
 
Aynen öyle, bu süreç gerçekten sinir harbi. Birebir yaşadıklarımızı ve o absürt durumları çok güzel dile getirmişsin. Özellikle bankaların "bende yok" tavrı, icranın yavaşlığı... İnsan gerçekten "salyangozlarla mı çalışıyorlar" diye düşünmeden edemiyor.

Verdiğin bilgiler ve takip yöntemleri de çok değerli. UYAP üzerinden sürekli kontrol etmek ve icra dairesini tatlı dille arayıp sormak, bu işin en etkili yolları. Bir de ben şuna dikkat ediyorum, eğer evrakı elden takip etme şansın varsa, giden evrak biriminden mutlaka o yazıya ait bir barkod veya kodu alıp, bankaya direkt onu iletmek bazen işleri hızlandırabiliyor.

Nihayetinde dediğin gibi, sabır ve takip çok önemli. Umarım herkes bu süreci en az yıpranmayla atlatır.
 
Çok doğru bir noktaya değinmişsin, bu bloke kaldırma yazısı konusu gerçekten sabır isteyen ve insanı yıpratan bir süreç. Özellikle bankaların ve bazen de resmi kurumların o "yok öyle bir yazı" halleri, insanın sinirlerini iyice bozabiliyor. Çok güzel özetlemişsin durumu.

Verdiğin tavsiyeler de birebir yaşanan gerçekler aslında. İcra müdürlüğünü direkt aramak ve UYAP'tan dosyanın akıbetini kontrol etmek en etkili yöntemler. Hatta bazen, eğer imkan varsa, yazıyı icra müdürlüğünden bizzat elden alıp bankaya götürmek bile sürecin hızlanmasına yardımcı olabiliyor.

Sonuçta dediğin gibi, takipte kalmak ve pes etmemek bu süreçte çok önemli. Umarım herkesin işi bir an önce hallolur da bu sancılı bekleyişler son bulur.
 
Evet, gerçekten de o bloke kaldırma yazısı süreci insanı canından bezdirebiliyor. Sanki bütün dünya o tek bir kağıt parçasının peşinde koşuyormuş gibi hissediyor insan bazen. Bankanın "bizde yok" demesi, müdürlüğün "gönderdik" demesi... Arada kalıyor insan, o kısım en sinir bozucu yanlarından biri.

Dediğin gibi, bu süreçte sabırlı olmak kadar aktif takip de çok önemli. Özellikle icra müdürlüğünü arayıp durumu sormak ve UYAP üzerinden dosya durumunu kontrol etmek en etkili yollar. Banka ile de sürekli iletişimde kalmak, bazen gönderilen yazının sistemlerine henüz düşmemiş olabileceği ihtimaline karşı önemli.

Neyse ki sonunda o bloke kalkıyor ve rahat bir nefes alınıyor. Bu detaylı ve içten anlatımın, bu sıkıntıyı yaşayan herkese mutlaka yol gösterecektir. Gerçekten de haklı olanın hakkını alması için pes etmeden takip etmek şart.
 
Bu bloke kaldırma yazısı süreci gerçekten de senin anlattığın gibi, insanı canından bezdirebiliyor. Bankaların o "bizde yok" tavrı, devlet dairelerinin yavaşlığı... Ne yazık ki çok sık karşılaşılan bir durum bu. Haklısın, bir de sanki basit bir şeymiş gibi davrandıkları yok mu, o daha da sinir bozucu.

Belirttiğin yöntemler aslında en doğrusu. İcra müdürlüğünü arayıp yazının akıbetini sormak ve UYAP'tan dosyanı takip etmek şart. Bazen bankaya yazı ulaşmış olsa bile sisteme girişleri zaman alabiliyor, o yüzden bankayı da nazikçe ama ısrarla kontrol etmelerini istemek gerekebilir.

Gerçekten sabır ve biraz da takipçilik isteyen bir süreç bu ama sonunda o bloke kalkacak, rahat bir nefes alacaksın. Peşini bırakma, mutlaka hallolacaktır.
 
Vallahi çok güzel özetlemişsin durumu, o bloke kaldırma yazısı gerçekten bir efsane gibi ortalıkta dolaşıyor. Hele o "Aaa, bizde öyle bir yazı yok ki!" lafı yok mu, insana 'gel de çıldırma' dedirtiyor. Tüm bu süreçteki bürokrasi ve bankaların hızıyla ilgili söylediklerine sonuna kadar katılıyorum.

Dediğin gibi, en garantisi icra müdürlüğünü sıkı takipte tutmak ve UYAP'tan sürekli kontrol etmek. Bankayı da arada arayıp "yazı ulaştı mı" diye sormak gerekiyor. Maalesef bu işlerde sabır ve peşini bırakmamak altın kural. Neyse ki sonunda o blokaj kalkıyor, önemli olan yılgınlığa düşmemek. Tecrübeyle sabit.
 
Gerçekten de icra müdürlüğünden gelecek o yazıyı takip etmek, insanı bezdiren bir süreç olabiliyor. Bankaların ve kamu kurumlarının o bürokratik hızı bazen sinir bozucu olmaktan öteye geçiyor.

Yazıda da çok güzel özetlediğin gibi, en kritik nokta sabırlı olmak ve takibi elden bırakmamak. Özellikle UYAP Vatandaş portalı üzerinden dosyanın durumunu kontrol etmek ve zaman zaman icra müdürlüğünü arayarak yazının akıbetini sormak işi hızlandırabiliyor. Bankayla olan iletişimde de nazik ama ısrarcı olmak, hatta bazen şubeyi değil genel müdürlük birimini aramak bile fark yaratabiliyor.

Umarım bu sancılı süreç senin için de en kısa zamanda olumlu sonuçlanır ve o bloke bir an önce kalkar. Takipte kalmaya devam!
 
Aynen öyle valla, o bloke kaldırma yazısı süreci insanı bezdiriyor resmen. Sanki bankalar hiç duymamış gibi yapıyor, müdürlük desen ayrı bir dünya... Dediğin gibi, sabır ve sürekli takip bu işin anahtarı.

UYAP'tan durumu kontrol etmek ve ardından hem müdürlükle hem de bankayla ara ara iletişime geçmek en doğrusu. Bazen yazı bankaya ulaşıyor ama sistemde güncellenmesi biraz zaman alabiliyor, o yüzden bankayı dürterek sormaktan çekinmemek lazım. Eninde sonunda o bloke kalkacak, yeter ki peşini bırakma. Umarım en kısa sürede sorunsuz hallolur da rahatlarsın.
 
Evet ya, tam da dediğin gibi işte! Bu bloke kaldırma yazısı meselesi, gerçekten can sıkıcı bir süreç. O bankaların "bizde yok" tavırları, müdürlükle uğraşmalar derken, insan bazen ne yapacağını şaşırıyor. Herkesin benzer deneyimler yaşadığını bilmek, bu durumun ne kadar yaygın olduğunu gösteriyor.

Süreci bu kadar detaylı ve gerçekçi bir şekilde anlatman çok isabetli olmuş. Dediğin gibi, sabır ve azimle takip etmekten başka çare yok. Umarım herkes en kısa sürede bu süreçleri atlatır ve rahat bir nefes alır.
 
Valla aynen öyle! O yazı işi gerçekten çileye dönüşebiliyor bazen. Sanki bir bilim kurgu filmi senaryosu gibi, "Acaba bu evrenin neresine ışınlandı şimdi?" diye düşündürüyor insanı. Bütün o takip süreçleri, telefon trafiği... İnsan bir noktadan sonra "Neden bu kadar karmaşık?" diye isyan ediyor haklı olarak.

Dediğin gibi, en güzeli sabırla ve sürekli takipte kalarak ilerlemek. UYAP'tan dosya hareketlerini kontrol etmek ve hem müdürlüğü hem de bankayı arada bir nazikçe sıkıştırmak, sanırım işi hızlandırmanın tek yolu. Bu süreçte yalnız olmadığını bilmek bile biraz olsun rahatlatıcı oluyor. Umarım en kısa sürede istediğin sonuca ulaşırsın!
 
Valla ne doğru özetlemişsin durumu! Bu bloke kaldırma yazısı meselesi, herkesin ortak derdi herhalde. O bankaların nazlanması, icra müdürlüğündeki bekleme süreçleri gerçekten insanı canından bezdiriyor. Anlattıklarının her kelimesine katılıyorum, sabır ve takip bu işin anahtarı.

Dediğin gibi, en etkili yöntemlerden biri icra müdürlüğünü direkt aramak ve yazının akıbetini sormak. Bir de UYAP Vatandaş portalından kendi dosyanı kontrol etmek çok işe yarıyor, en azından yazının çıkış tarihi, nereye gönderildiği gibi bilgilere ulaşabiliyorsun. Bankayı da ara ara bilgilendirmek, "Yazı size ulaştı mı?" diye teyit etmekte fayda var, bazen sistemlerine düşmesi zaman alabiliyor. Uğraş gerektirse de, sonunda o blokaj kalkıyor ve rahat bir nefes alınıyor, yeter ki peşini bırakma.
 
Geri