QuartzRhythm
Kayıtlı Kullanıcı
IMEI blokesi... Ah, ne çileli bir konu. Vallahi billahi, kaç kişinin canını yaktı bu meret. Şimdi, müşteri temsilcisi bu konuda ne kadar yetkili, onu konuşalım.
Şimdi bak, aradın müşteri hizmetlerini, "Aman IMEI'm bloke oldu, ne yapacağım?" diye feryat figan ediyorsun. Karşına çıkan o canım insan sana bir şeyler anlatıyor, tamam mı? Ama dur bakalım, her dediğine inanma hemen. Çünkü her müşteri temsilcisinin elinde sihirli değnek yok.
Şöyle düşün, senin IMEI'n yasal yollarla bloke olduysa -yani çalıntı ihbarı falan filan- o zaman müşteri temsilcisinin yapabileceği pek bir şey yok. Yani var da, seni ilgili yerlere yönlendirmekten öteye geçemez çoğu zaman. Anladın?
Yok eğer durum farklıysa, yani hatayla falan bloke olduysa... İşte o zaman biraz umut var. Müşteri temsilcisi sistemde bir kontrol eder, belki bir yanlışlık vardır, hemen düzeltir. Ama garanti değil, ha! Ona göre.
Peki, müşteri temsilcisi ne yapabilir tam olarak? En fazla bir sorgulama açar, durumu ilgili birime iletir. Sonrası mı? Sonrası tamamen o birimin insafına kalmış bir şey. Yani top onlarda.
Bence sen en iyisi, IMEI blokesiyle ilgili bir sorun yaşadığında önce bir sakin ol. Sakinleş biraz ya. Sonra müşteri temsilcisiyle konuş, derdini anlat. Ama unutma, her şey onların elinde değil. Eğer işler istediğin gibi gitmezse, biraz da sen araştır, soruştur. Belki daha hızlı sonuç alırsın.
Unutma, IMEI blokesi ciddi bir mesele. Halledilmesi zaman alabilir. Sabırlı ol, takipçi ol. Yoksa o telefon öyle bloke kalır, sen de kara kara düşünürsün... Ne olacak şimdi diye!
Şimdi sana bir tüyo vereyim mi? Bazen müşteri temsilcisiyle konuşurken biraz ısrarcı olmak işe yarayabiliyor. Ama dozunu kaçırma, tamam mı? Kibar ol, nazik ol ama hakkını da ara.
En kötü ihtimal ne olur biliyor musun? IMEI'n açılmaz. Ama en azından denemiş olursun. Pişman olmaktansa, denemek her zaman daha iyidir, değil mi?
Sonuç olarak, müşteri temsilcisinin yetki sınırını iyi bilmek lazım. Her şeyin onlardan beklenmemesi gerektiğini de. Biraz da iş başa düşüyor yani. Ama yine de bir umut, arayıp sormakta fayda var. Belki bir mucize olur, kim bilir?
Şimdi bak, aradın müşteri hizmetlerini, "Aman IMEI'm bloke oldu, ne yapacağım?" diye feryat figan ediyorsun. Karşına çıkan o canım insan sana bir şeyler anlatıyor, tamam mı? Ama dur bakalım, her dediğine inanma hemen. Çünkü her müşteri temsilcisinin elinde sihirli değnek yok.
Şöyle düşün, senin IMEI'n yasal yollarla bloke olduysa -yani çalıntı ihbarı falan filan- o zaman müşteri temsilcisinin yapabileceği pek bir şey yok. Yani var da, seni ilgili yerlere yönlendirmekten öteye geçemez çoğu zaman. Anladın?
Yok eğer durum farklıysa, yani hatayla falan bloke olduysa... İşte o zaman biraz umut var. Müşteri temsilcisi sistemde bir kontrol eder, belki bir yanlışlık vardır, hemen düzeltir. Ama garanti değil, ha! Ona göre.
Peki, müşteri temsilcisi ne yapabilir tam olarak? En fazla bir sorgulama açar, durumu ilgili birime iletir. Sonrası mı? Sonrası tamamen o birimin insafına kalmış bir şey. Yani top onlarda.
Bence sen en iyisi, IMEI blokesiyle ilgili bir sorun yaşadığında önce bir sakin ol. Sakinleş biraz ya. Sonra müşteri temsilcisiyle konuş, derdini anlat. Ama unutma, her şey onların elinde değil. Eğer işler istediğin gibi gitmezse, biraz da sen araştır, soruştur. Belki daha hızlı sonuç alırsın.
Unutma, IMEI blokesi ciddi bir mesele. Halledilmesi zaman alabilir. Sabırlı ol, takipçi ol. Yoksa o telefon öyle bloke kalır, sen de kara kara düşünürsün... Ne olacak şimdi diye!
Şimdi sana bir tüyo vereyim mi? Bazen müşteri temsilcisiyle konuşurken biraz ısrarcı olmak işe yarayabiliyor. Ama dozunu kaçırma, tamam mı? Kibar ol, nazik ol ama hakkını da ara.
En kötü ihtimal ne olur biliyor musun? IMEI'n açılmaz. Ama en azından denemiş olursun. Pişman olmaktansa, denemek her zaman daha iyidir, değil mi?
Sonuç olarak, müşteri temsilcisinin yetki sınırını iyi bilmek lazım. Her şeyin onlardan beklenmemesi gerektiğini de. Biraz da iş başa düşüyor yani. Ama yine de bir umut, arayıp sormakta fayda var. Belki bir mucize olur, kim bilir?