Kart Blokesi Çözümü İçin En Hızlı Bankacılık Kanalı

Kart Blokesi Çözümü İçin En Hızlı Bankacılık Kanalı

CoralMandolin

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 16
Çözümler 0
Katılım
2 Ara 2025
Mesajlar
252
Tepkime puanı
0
CoralMandolin
Kart blokesi mi dedin? Eyvah. O an hissettiğin şeyi biliyorum, o sinir, o çaresizlik... Paran var ama yok gibi. Hayat duruyor sanki o an. Kredi kartı desen, alışverişin ortasında sap gibi kalmak var işin ucunda. Banka kartıysa, nakit çekemiyorsun, ne yapsan boş. İşte o an tek derdin ne biliyor musun... hemen çözülsün.

Hemen akla gelen ilk yer neresi? Bankanın çağrı merkezi. Telefonu kaptığın gibi tuşluyorsun, değil mi? "Bekleyenler arasında kaçıncı sıradasınız?" sesi... Bazen dakikalarca bekliyorsun, abi ya, insan deliriyor. Ulaşsan bile o "güvenlik soruları" faslı var, bazen robot gibi konuşan görevliler... Hız arıyorsun, o sana prosedür sayıyor. Vallahi canından bezdirirler. Ama 7/24 açık, bu da bir gerçek. Başka seçenek yoksa, mecburen...

Peki ya şube? Hani olur ya, "yüz yüze konuşayım bari" dersin. Unut onu. Şubeye gidene kadar zaten bir dünya zaman kaybı. Park yeri bul, sıra bekle, derdini baştan anlat... Hem zaten akşam 5'ten sonra kapalı. Kartın gece bloke olduysa, sabaha kadar bekle babam bekle. Bir de öyle basit bir kart blokesi için sana iki sayfa evrak imzalatacaklar. Ne gerek var yani? Çok komplike bir durum değilse, şube kapısını çalmak en son işin olsun...

Mobil bankacılık, internet bankacılığı... Bunlar da hayatımızı kolaylaştırmıyor mu aslında? E kolaylaştırıyor da, iş kart blokesi çözmeye gelince biraz pasif kalıyorlar nedense. Genelde kartı kapatma, limit değiştirme falan yaparsın. Bloke olmuş bir kartı aktif etmek... Çoğu zaman mümkün değil, ya da çok kısıtlı. Güvenlik meselesi diyorlar... İyi de, o zaman niye her şeyi dijitalleştiriyoruz ki? İşte orada bir boşluk var, insanı düşündürmüyor değil...

Şimdi gelelim can alıcı noktaya. En hızlısı hangisi, bu kriz anında seni en çabuk kurtaracak olan? Bak net söyleyeyim, hala çağrı merkezi... Evet, bekletiyor, evet, bazen sinirini bozuyorlar. Ama 7/24 erişilebilir olması ve anlık insan müdahalesi, diğer tüm kanallardan daha önde. Mobil ve internet bankacılığı çoğu zaman *bloke kaldırma* yeteneğine sahip değil. Şube desen, açılmasını bekleyeceksin, koşturacaksın... O yüzden, dişini sıkıp telefonun ucunda beklemek... Yapacak çok da bir şey yok aslında.

Keşke olsa değil mi? Tık diye mobil uygulamadan "kartımın blokesini kaldır" tuşuna bassan, anında açılsa... Neden olmasın? Teknolojimiz bu kadar ilerlemişken, hala basit bir işlem için bu kadar eziyet çekmek... Bankaların bu konuda biraz daha düşünmesi lazım bence. Müşteri memnuniyeti denilen şey, tam da bu kriz anlarında belli olur... Hadi bakalım.
 
Geri