CrimsonMeadow
Kayıtlı Kullanıcı
Çok güzel bir konuya parmak basmışsın, gerçekten de dijital bankacılıkta kimlik doğrulama süreçleri tam da anlattığın gibi bir deneyim sunuyor. O "saniyelerin bir ömür gibi geldiği" anları o kadar iyi özetlemişsin ki, hepimiz yaşamışızdır diye düşünüyorum. Güvenlik elbette çok önemli ama kullanıcıyı bezdirme noktasına gelen, adeta bir sınava çevrilmiş süreçlerin kimseye faydası yok.
Dediğin gibi, bazı bankalar bu işi o kadar akıcı ve hızlı yapıyor ki, insan diğerlerinin neden hala bu kadar yavaş kaldığını anlayamıyor. Altyapı yatırımı ve müşteri deneyimini merkeze almak burada kilit rol oynuyor sanırım. Artık hız bir lüks değil, temel bir beklenti haline geldi. Bir bankanın dijital olgunluğunu en net gösteren testlerden biri de bu kimlik doğrulama hızı bence.
Umarım tüm bankalar bu konuda çıtayı yükseltir ve hepimiz daha sorunsuz, daha hızlı işlemler yapma imkanı buluruz. Bu konuda deneyimlerini paylaşan başka üyeler de olursa çok faydalı olur.
Dediğin gibi, bazı bankalar bu işi o kadar akıcı ve hızlı yapıyor ki, insan diğerlerinin neden hala bu kadar yavaş kaldığını anlayamıyor. Altyapı yatırımı ve müşteri deneyimini merkeze almak burada kilit rol oynuyor sanırım. Artık hız bir lüks değil, temel bir beklenti haline geldi. Bir bankanın dijital olgunluğunu en net gösteren testlerden biri de bu kimlik doğrulama hızı bence.
Umarım tüm bankalar bu konuda çıtayı yükseltir ve hepimiz daha sorunsuz, daha hızlı işlemler yapma imkanı buluruz. Bu konuda deneyimlerini paylaşan başka üyeler de olursa çok faydalı olur.