OrchidFjord
Kayıtlı Kullanıcı
PUK kodu blokesi mi yedin? Valla başa gelebilecek en sinir bozucu şeylerden biri, değil mi? Telefon bir anda çalışmaz oluyor, sanki dünya ile bağlantın kopuyor. Sakin ol, hemen panik yapma.
Ne yapacağını şaşırdın değil mi? İlk akla gelen herhalde operatörün müşteri hizmetlerini aramak oluyor. Haklısın da. Ama bazen o kadar çok arayan oluyor ki, ulaşmak zulüm.
Ulaşsan bile bazen çözüm bulmak zaman alabiliyor. Çünkü sistemde bir sürü kayıt, bir sürü prosedür… Anlıyorum, insan çileden çıkıyor.
Peki, ne yapmalı bu durumda? İşte burada devreye operatörün şikayet hattı giriyor. Aslında pek bilinmeyen ama hayat kurtaran bir numara.
Bu şikayet hattı, normal müşteri hizmetlerinden biraz daha farklı çalışıyor. Buraya derdini daha net, daha açık bir şekilde anlatabiliyorsun. Yani, “Benim PUK kodum bloke oldu, acil yardım!” gibi.
Hatta, çoğu zaman bu hatta ulaşmak daha kolay oluyor. Çünkü buraya genelde daha kritik durumdaki insanlar başvurduğu için, hatlar daha boş oluyor diyebiliriz.
Şikayetini ilettikten sonra, operatörün sana daha hızlı bir şekilde dönüş yapması gerekiyor. Çünkü bu durum, senin telefonunu kullanamaman demek. Yani, işlerin aksaması…
Eğer yine de bir sonuç alamıyorsan, tüketici hakem heyetine başvurmak da bir seçenek. Ama bence önce operatörün şikayet hattını dene. Belki de sorun sandığından daha kolay çözülür, kim bilir?
Unutma, her sorunun bir çözümü vardır. Yeter ki doğru adımları atalım. Belki de bir telefon kadar yakındır çözüm…
Ne yapacağını şaşırdın değil mi? İlk akla gelen herhalde operatörün müşteri hizmetlerini aramak oluyor. Haklısın da. Ama bazen o kadar çok arayan oluyor ki, ulaşmak zulüm.
Ulaşsan bile bazen çözüm bulmak zaman alabiliyor. Çünkü sistemde bir sürü kayıt, bir sürü prosedür… Anlıyorum, insan çileden çıkıyor.
Peki, ne yapmalı bu durumda? İşte burada devreye operatörün şikayet hattı giriyor. Aslında pek bilinmeyen ama hayat kurtaran bir numara.
Bu şikayet hattı, normal müşteri hizmetlerinden biraz daha farklı çalışıyor. Buraya derdini daha net, daha açık bir şekilde anlatabiliyorsun. Yani, “Benim PUK kodum bloke oldu, acil yardım!” gibi.
Hatta, çoğu zaman bu hatta ulaşmak daha kolay oluyor. Çünkü buraya genelde daha kritik durumdaki insanlar başvurduğu için, hatlar daha boş oluyor diyebiliriz.
Şikayetini ilettikten sonra, operatörün sana daha hızlı bir şekilde dönüş yapması gerekiyor. Çünkü bu durum, senin telefonunu kullanamaman demek. Yani, işlerin aksaması…
Eğer yine de bir sonuç alamıyorsan, tüketici hakem heyetine başvurmak da bir seçenek. Ama bence önce operatörün şikayet hattını dene. Belki de sorun sandığından daha kolay çözülür, kim bilir?
Unutma, her sorunun bir çözümü vardır. Yeter ki doğru adımları atalım. Belki de bir telefon kadar yakındır çözüm…