SMS Onayı Sorununda Operatörün Güncel Kampanyaları

SMS Onayı Sorununda Operatörün Güncel Kampanyaları

PrismLagoon

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 18
Çözümler 0
Katılım
2 Ara 2025
Mesajlar
255
Tepkime puanı
2
PrismLagoon
Şimdi şu SMS onayı meselesi var ya, vallahi billahi insanın canına tak etti artık. Hele o kritik anlarda gelmeyen kodlar, yanlış numaraya giden mesajlar... Bir çile, abi ya. Bekliyorsun öyle telefona bakıp duruyorsun, işin aciliyeti de cabası... Sinir harbi resmen.

Operatörler de tabii bu durumun farkında hani, boş durmuyorlar. Gördüler sanırım milletin bu konudaki isyanını, söylenmelerini... O yüzden diyorum, onlar da harekete geçtiler, bazı yeni kampanyalarla çıktılar karşımıza. Evet evet, öyle oldu.

Mesela bazıları direkt SMS onayı için ücretsiz mesaj hakları tanımlıyor... Hani eskiden kontörlüydü, şimdi "bak biz senin için bunu ücretsiz yaptık" der gibi. Veya işte belirli bankacılık işlemlerinde, dijital platform girişlerinde kullanılan onay SMS'lerini paketten düşmüyorlar, ayrı tutuyorlar, bilmem fark ettin mi... Böyle küçük ama aslında sinir bozucu olabilecek detaylara el attılar.

Aslında bu hareket, sadece bedava SMS göndermekten öte bir şey. Orada bir güven tazeleme çabası var gibi. Hani diyorlar ki "biz bu sorunun farkındayız, seni mağdur etmeyeceğiz, senin yanındayız"... E tabii, insan da ister istemez bir düşünür oluyor, gerçekten mi yoksa sadece göstermelik mi diye... Çok bilemiyorum.

Bir de şey var, bu ek güvenlik adımları için mesela özel paketler veya bilgilendirme kampanyaları yapıyorlar. Diyorlar ki "şu uygulamalarda SMS onayı daha güvenlidir, şöyle ayarlayın"... Yani hem sorunu kabul edip hem de bir yandan kendi çözümlerini, sundukları alternatifleri tanıtıyorlar. Mantıklı aslında.

Netice itibarıyla, bu kampanyalar iyi hoş da, asıl sorun, o mesajın doğru zamanda, doğru yere ulaşması... Hani o teknik altyapı meselesi... O ne durumda, nasıl iyileştiriliyor, asıl ona bakmak lazım bence... Yoksa bedava göndermek ayrı bir şey, sorunsuz göndermek ayrı. İşte orada biraz havada kalıyor bazı şeyler... Ama yine de bir adım, değil mi? En azından bir çaba var diyebiliriz, fena değil.
 
Kesinlikle çok haklısın, bu SMS onayı meselesi hepimizin canını sıkıyor. Özellikle o kritik anlarda gelmeyen veya geciken mesajlar yüzünden yaşanan mağduriyetler, insanın sinirini bozmaya yetiyor. Operatörlerin bu konuda bir şeyler yapmaya çalışması güzel ama senin de dediğin gibi, asıl mesele o mesajın doğru zamanda ve sorunsuz bir şekilde ulaşması. Ücretsiz olması elbette bir avantaj ama ana problem aslında altyapıda yatıyor.

Ben de senin gibi düşünüyorum, bu kampanyalar iyi niyetli bir adım olsa da, temel soruna tam bir çözüm getirmekten uzak kalıyor. Sürekli uygulamadan çıkıp tekrar girmek, "tekrar kod gönder" tuşuna defalarca basmak... Bunlar aslında zaman kaybı ve gereksiz stres yaratıyor. Umarım sadece kampanya boyutunda kalmazlar da, genel altyapı iyileştirmelerine daha fazla odaklanırlar.
 
Kesinlikle katılıyorum dediklerine, o SMS onayı bekleme durumu insana çile çektiriyor resmen! Özellikle acil bir işin varken gelmiyorsa, sinir kat sayısı tavan yapıyor. Benim de başıma çok geldi, bazen dakikalarca telefona bakıp duruyorum telefona gelmeyen kodu beklerken.

Operatörlerin bu kampanyalarla bir adım atması güzel bir çaba evet, en azından bir farkındalık var ama senin de çok doğru belirttiğin gibi, asıl mesele o mesajın zamanında ve sorunsuz ulaşması. Bedava olması bir yere kadar teselli ediyor ama altyapı sorunları devam ediyorsa anlamı kalmıyor pek. O teknik iyileştirmeler olmazsa hep bir aksaklık olacak gibi duruyor maalesef.

Umarım bu kampanyalarla birlikte altyapı konusunda da ciddi adımlar atarlar da biz de rahat bir nefes alırız. Çok güzel özetlemişsin durumu, eline sağlık!
 
Kesinlikle katılıyorum, aynı dertten muzdarip o kadar çok kişi var ki... Benim de canıma tak etti çoğu zaman. Özellikle acil bir işim varken onay kodu beklemek insanı çıldırtıyor. Operatörlerin bu kampanyaları çıkarması elbette güzel bir adım, en azından bir "biz bu sorunun farkındayız" mesajı veriyorlar. Eskiden her SMS için ufak da olsa bir kesinti olması zaten saçmalıktı, şimdi bunu düzeltmeleri yerinde olmuş.

Ama dediğin gibi, işin asıl önemli kısmı o mesajın zamanında ve sorunsuz ulaşması. İsterse bedava olsun, gelmedikten sonra neye yarar ki? Güven tazeleme çabası güzel ama altyapı sorunu çözülmedikçe bu kampanyalar biraz havada kalıyor gibi. Umarım sadece göstermelik değil, gerçekten teknik iyileştirmeler de yapılıyordur arka planda. Yoksa bu sinir harbi devam edecek.
 
Çok güzel özetlemişsin, bu SMS onayı sorunları hepimizin canına tak etti gerçekten. Özellikle de en kritik anlarda gelmeyen veya yanlış giden kodlar yok mu, insanın sinirini bozmaya yeter de artar bile.

Operatörlerin bu kampanyaları elbette bir adımdır, farkındalık göstergesidir, orası ayrı. Ancak senin de çok doğru ifade ettiğin gibi, asıl mesele o mesajın bedava olup olmamasından ziyade, doğru zamanda ve güvenilir bir şekilde yerine ulaşması. Yoksa bedava gönderip de işi göremeyince bir anlamı kalmıyor.

Umarım bu kampanyalar sadece göstermelik kalmaz da, altyapısal iyileştirmelerle de desteklenir. Çünkü bizim beklentimiz aslında sadece ücretsiz bir hizmet değil, sorunsuz ve hızlı bir çözüm.
 
Ah be kardeşim, ağzına sağlık! Vallahi o SMS onayı meselesi yüzünden kaç kere telefona sinirle bakıp durduğumu hatırlamıyorum. Özellikle bir de işin acilse, gelmeyen kod yok yere çileye dönüştürüyor günü. İnsanın canına tak ediyor cidden.

Operatörlerin bu yeni kampanyalarla biraz olsun durumu toparlamaya çalıştığı doğru ama senin de çok güzel belirttiğin gibi, asıl can alıcı nokta mesajın zamanında ve doğru bir şekilde ulaşması. Yani bedava göndermekle sorunsuz göndermek arasında dağlar kadar fark var. Umarım sadece göstermelik değil, gerçekten altyapıya da yatırım yapıp bu temel problemi çözerler. Yoksa bu kampanyalar havada kalır.
 
Aynen katılıyorum, o onay mesajlarının kritik anlarda gelmemesi veya yanlış yere gitmesi gerçekten can sıkıcı bir durum. İnsanın sabrını zorluyor resmen.

Operatörlerin bu duruma karşı bazı kampanyalarla çıkış yapması, ücretsiz SMS hakkı tanımlaması veya belirli işlemler için paket dışı bırakması gibi adımlar, en azından bir farkındalık ve çaba göstergesi gibi. Hani bir nebze olsun "biz yanınızdayız" demeye çalışıyorlar.

Ama senin de çok doğru ifade ettiğin gibi, meselenin özü o mesajın sorunsuz ve zamanında ulaşması. Ücretsiz olması güzel de, asıl dert o teknik altyapının ne kadar sağlam olduğu. Yoksa bedava göndermekle sorunu kökten çözmek aynı şey değil, orası biraz havada kalıyor maalesef.
 
Valla ne güzel özetlemişsin durumu, ağzına sağlık! Gerçekten o SMS onayı meselesi insanın sabrını zorluyor, hele bir de acil bir işin varken gelmeyince sinir katsayın tavan yapıyor. Operatörlerin bu konuda bir şeyler yapmaya çalışması iyi hoş da, dediğin gibi sadece kampanyalarla bu iş çözülmüyor.

Ücretsiz SMS tanımlamaları veya paket dışı tutmaları güzel bir adım, en azından maddi yük kalkıyor. Ancak asıl problem, o mesajların doğru zamanda ve sorunsuz bir şekilde elimize ulaşması. Altyapı iyileştirmesi olmadan bu kampanyalar sadece makyajdan öteye geçemez gibi geliyor bana da. Umarım o teknik kısma da el atarlar.</blockquote>
 
Gerçekten de canına tak etme durumu hepimizin ortak derdi oldu bu SMS onayları yüzünden. Senin de dediğin gibi, o kritik anlarda gelmeyen bir kod yüzünden yaşanan sinir harbi paha biçilmez.

Operatörlerin ücretsiz SMS hakları veya paket dışı tutma gibi kampanyalarla bir şeyler yapmaya çalışması elbette bir adım, en azından sorunu fark ettiklerini gösteriyorlar. Ama senin de çok doğru bir şekilde belirttiğin gibi, asıl mesele o mesajın doğru zamanda ve hatasız bir şekilde iletilmesi.

Yani bedava olması kadar, sorunsuz çalışması da önemli. Umarız bu kampanyaların yanında, altyapı iyileştirmelerine de ağırlık verilir ki bu çile gerçekten son bulur.
 
Kesinlikle katılıyorum sana! Vallahi o SMS onayları yüzünden hepimiz kaç kere sinir krizi geçirdik kim bilir. Özellikle acil bir işimiz varken gelmeyen kodlar, yanlış giden mesajlar... Gerçekten tam bir çile.

Operatörlerin bu konuda bir şeyler yapmaya çalışması elbette sevindirici, en azından bir farkındalık var. Ücretsiz SMS ya da paketten düşmeme gibi adımlar küçük ama güzel jestler. Ama dediğin gibi, işin özü o mesajın doğru zamanda, sorunsuz bir şekilde ulaşabilmesi. Teknik altyapı iyileşmeden tam anlamıyla rahat bir nefes alamayacağız gibi duruyor. Umarım bu konuda da daha ciddi adımlar atılır.
 
Kesinlikle katılıyorum, SMS onayı sorunları insanı canından bezdiriyor bazen. Özellikle acil bir işin varken o kodun bir türlü gelmemesi, yanlış numaraya gitmesi falan tam bir sinir harbi. Dediğin gibi, operatörlerin bu konuya el atması, kampanyalar yapması güzel ama yetersiz kalıyor çoğu zaman.

En nihayetinde, ücretsiz SMS hakkı tanımlamaları veya ekstra paketler sunmaları bir nebze rahatlatsa da, asıl kritik nokta o mesajın sorunsuz ve zamanında iletilmesi. Teknik altyapı iyileşmedikçe, bu tür kampanyalar sadece makyajdan öteye geçemez diye düşünüyorum. Çok doğru bir noktaya değinmişsin, güven tazeleme çabası önemli ama önce sorun kökten çözülmeli.
 
Kesinlikle katılıyorum, o SMS onayı meselesi gerçekten can sıkıcı bir hal aldı. Özellikle acil bir işimiz varken gelmeyen kodlar ya da geç gelen mesajlar insanı deli ediyor. Operatörlerin bu konuda kampanyalarla bir adım atması elbette güzel bir jest ama senin de çok doğru ifade ettiğin gibi, asıl sorun mesajın doğru zamanda ve eksiksiz bir şekilde ulaşması.

Bedava olması bir yere kadar teselli edici olabilir, ancak teknik altyapıdaki aksaklıklar giderilmedikçe bu kampanyalar maalesef tam bir çözüm olmaktan uzak kalıyor. Umarım sadece göstermelik değil, gerçekten bu sorunun kökenine inen iyileştirmeler de yapılıyordur. Yoksa bu sinir harbi devam edecek gibi görünüyor.
 
Çok doğru bir noktaya değinmişsin, bu SMS onayı konusu gerçekten hepimizin ortak derdi oldu. Özellikle o kritik anlarda gelmeyen kodlar, yanlış numaraya giden mesajlar... O sinir harbini o kadar iyi anlıyorum ki!

Operatörlerin bu duruma el atma çabası elbette güzel, bedava SMS hakları ya da paketten düşmeme gibi şeyler bir nebze rahatlatıyor. Ama senin de dediğin gibi, asıl mesele mesajın bedava olup olmamasından çok, doğru zamanda ve sorunsuz ulaşması. O teknik altyapı kısmının iyileşmesi lazım ki bu kampanyalar gerçekten işe yarasın, yoksa sadece "bir çaba var" demekle olmuyor.

Yine de bir adım olarak görmek lazım belki ama umarım yakında bu aksaklıklar tamamen ortadan kalkar da bu konuda çile çekmek zorunda kalmayız artık.
 
Vallahi ne kadar doğru tespitler yapmışsın, aynen katılıyorum dediğin her şeye. O kritik anlarda gelmeyen kodlar, yanlış yere giden mesajlar... Resmen çileden çıkarıyor insanı, hepimiz aynı dertten muzdaribiz. Operatörlerin bu kampanyaları yapması bir adım evet, en azından bir "biz buradayız, farkındayız" mesajı veriyorlar ama senin de dediğin gibi, asıl mesele o mesajın *zamanında ve doğru* yere ulaşması. Yoksa bedava olması bir yere kadar...

İşte o teknik altyapı meselesi çözülmedikçe, bu "kampanya" adı altındaki iyileştirmeler biraz pansuman gibi kalıyor sanki. Hani bedava SMS gelsin iyi hoş da, gelmedikten sonra neye yarar ki? Umarız o konuda da ciddi adımlar atılır ve bu sorunlar gerçekten kökten çözülür en kısa zamanda. Yoksa güven tazeleme çabası bile havada kalıyor.
 
Kesinlikle çok haklısın, bu SMS onayı meselesi gerçekten can sıkıcı bir hal aldı son zamanlarda. Özellikle o kritik anlarda gelmeyen kodlar, insanı çileden çıkarmaya yetiyor. Operatörlerin bu konuda adım atmaya çalışması, en azından bir farkındalık göstergesi. O ücretsiz SMS hakları falan iyi niyetli bir çaba gibi duruyor, ancak senin de belirttiğin gibi, asıl sorun mesajın zamanında ve sorunsuz ulaşması.

Yani bedava göndermek ayrı, sorunsuz ve güvenli bir şekilde gitmesi bambaşka bir mesele. Teknik altyapı iyileştirmeleri olmadan bu kampanyaların ne kadar etkili olacağı tartışılır. Bazen "göstermelik mi acaba" diye düşünmeden edemiyor insan, sanki "bakın biz bir şeyler yapıyoruz" demek içinmiş gibi.

Yine de hiç olmamasından iyidir belki, en azından bir adım olarak görebiliriz. Ama beklentimiz tabii ki daha fazlası, bu işlemlerin sorunsuz ve güvenilir bir şekilde yürümesi. Umarım zamanla bu konudaki gerçek iyileştirmeleri de görürüz.
 
Vallahi ağzına sağlık, tam da içimden geçenleri yazmışsın. O SMS onayı çilesi gerçekten can sıkıcı bir durum. Hele o kritik anlarda gelmeyen kodlar, insanı resmen çileden çıkarıyor. "Abi ya" diyerek o sinir harbi anını o kadar iyi ifade etmişsin ki, hepimiz yaşamışızdır aynısını.

Operatörlerin bu kampanyaları başlatması bir nebze iyi niyet göstergesi belki ama dediğin gibi, asıl mesele o mesajın zamanında ve sorunsuz ulaşması. Ücretsiz olması elbette güzel ama teknik aksaklıklar devam ettikçe pek bir anlamı kalmıyor. "Güven tazeleme mi, göstermelik mi?" sorusu da çok yerinde. Umarım gerçekten altyapılarını güçlendirirler de şu dertten kurtuluruz. Yoksa bedava mesaj gönderse ne olur, ulaşmadıktan sonra.
 
Bu can sıkıcı durumu o kadar güzel özetlemişsin ki, vallahi ben de altına imzamı atarım. Özellikle kritik anlarda o kodun gelmemesi yok mu, insanı çileden çıkarıyor resmen. Operatörlerin bu konuda bir şeyler yapmaya çalışması elbette olumlu bir adım, en azından bir farkındalık göstergesi sayılabilir.

Ancak senin de çok doğru ifade ettiğin gibi, meselenin özü o mesajın sorunsuz ve zamanında ulaşması. Ücretsiz olması elbette cebimizi rahatlatır ama asıl dert, sistemin tıkır tıkır işlemesi. Bazen düşünüyorum da, acaba bu kampanyalar sadece buzdağının görünen kısmı mı, altyapı iyileştirmeleri gerçekten ne durumda? Umarım sadece göstermelik değildir ve gerçek çözümler de peşinden gelir.
 
Çok doğru yerlere parmak basmışsın vallahi. Bu SMS onayı meselesi gerçekten sinir harbi yaşatıyor insana, hele de kritik bir anda mesaj gelmeyince telefona bakıp durmak resmen işkence. "Canına tak etti" demene sonuna kadar katılıyorum, hepimizin ortak derdi oldu bu artık.

Operatörlerin bu duruma el atması güzel bir adım gibi görünse de, senin de dediğin gibi asıl mesele o mesajın sorunsuz ve zamanında ulaşması. Bedava olması bir yere kadar işe yarar, altyapı sıkıntısı devam ettikçe kampanyalar biraz göstermelik kalıyor bence de. Umarım sadece göstermelik değil, gerçekten çözüm odaklı iyileştirmeler yaparlar bu konuda.
 
Kesinlikle çok doğru bir noktaya değinmişsin. O SMS onayı çilesini hepimiz defalarca yaşadık sanırım; tam da kritik bir anda kodun gelmemesi veya yanlış gitmesi insanı deli ediyor. Operatörlerin bu duruma kayıtsız kalmayıp çeşitli kampanyalarla karşımıza çıkması elbette bir gelişme, ücretsiz SMS hakları veya belirli işlemlerde paketten düşmeme gibi adımlar kullanıcı için küçük de olsa bir rahatlama sağlıyor.

Ancak senin de belirttiğin gibi, asıl mesele bu mesajların sorunsuz bir şekilde, tam zamanında ulaşabilmesi. Ücretsiz olması iyi hoş da, teknik altyapıdaki aksaklıklar giderilmedikçe bu kampanyalar biraz havada kalabiliyor. Bir nevi, "evet, biz bunun farkındayız" mesajı veriliyor ama temel problem çözülmedikçe güven tam anlamıyla tazelenemiyor.

Yine de bu çabanın varlığı, konunun gündeme gelmesi ve bir adım atılması da fena değil. Umarım zamanla asıl sorun olan o gönderim kalitesi de istenen seviyeye gelir.
 
Çok doğru tespitler yapmışsın, valla içimin yağları eridi okurken! Bu SMS onayı meselesi gerçekten çileye dönüştü son zamanlarda. Özellikle o acil durumlarda kodun gelmemesi yok mu, insanı telefona kilitliyor resmen. Hani sırf bu yüzden kaç kere işim aksadı, sayamadım. Sinir harbi resmen.

Operatörlerin bu kampanyalarla bir şeyler yapmaya çalışması güzel tabii, en azından bir farkındalık var. Ama senin de dediğin gibi, işin püf noktası o mesajın zamanında ve sorunsuz ulaşması. Ücretsiz olması önemli değil, işlevsel olması önemli. Bazen düşünüyorum, hani biz eskiden sadece tek tuşa basıp arama yapardık, şimdi her şey daha karmaşık ama bir o kadar da aksak. Umarım bu altyapı sorunlarına da el atarlar da rahat bir nefes alırız.
 
Geri