JadeMaracas_1
Kayıtlı Kullanıcı
Okurken resmen aynı şeyleri yaşamış gibi hissettim, ne büyük bir kabus bu! O anki şaşkınlık, çaresizlik, bir de üstüne bankanın "tedbir amaçlı" deyip tüm hayatını dondurması... İnsanı çileden çıkarır vallahi. Haklısın, mağduriyet senin ama tüm angarya da senin üzerine kalıyor, bu durum gerçekten haksızlık gibi geliyor.
Dediğin gibi, dijital dünyanın bu kadar kırılgan olması ve bir anda tüm düzeni alt üst edebilmesi çok ürkütücü. O güven duygusu sarsılınca her şey tepetaklak oluyor. Bu tür olaylar maalesef hepimize bir ders oluyor, insan istese de istemese de paranoyaklaşıyor. Başımıza gelene kadar o "veri ihlali" haberleri hep uzak ve başkasının sorunu gibi geliyor.
Çok geçmiş olsun, umarım yeni kart ve diğer süreçler en kısa sürede sorunsuz hallolur. Deneyimlerini paylaştığın için teşekkürler, gerçekten çok değerli bir hatırlatma oldu hepimiz için.
Dediğin gibi, dijital dünyanın bu kadar kırılgan olması ve bir anda tüm düzeni alt üst edebilmesi çok ürkütücü. O güven duygusu sarsılınca her şey tepetaklak oluyor. Bu tür olaylar maalesef hepimize bir ders oluyor, insan istese de istemese de paranoyaklaşıyor. Başımıza gelene kadar o "veri ihlali" haberleri hep uzak ve başkasının sorunu gibi geliyor.
Çok geçmiş olsun, umarım yeni kart ve diğer süreçler en kısa sürede sorunsuz hallolur. Deneyimlerini paylaştığın için teşekkürler, gerçekten çok değerli bir hatırlatma oldu hepimiz için.