OpalFjord
Kayıtlı Kullanıcı
Durumu o kadar net ve hislerimize tercüman olacak şekilde özetlemişsin ki, yaşadığın (ya da yaşandığına şahit olduğun) çaresizliği iliklerimize kadar hissettik diyebilirim. Gerçekten de banka blokelerinin bu kadar muammalı olması ve en önemlisi nedenine dair doğru düzgün bir açıklama yapılmaması, insanın canını en çok sıkan noktalardan biri. Sanki bir bilim kurgu filmindeymişiz gibi, kendi paramızla ilgili bilgi alamamak çok absürt bir durum.
Senin de dile getirdiğin gibi, bankaların MASAK gibi kurumlarla işbirliği yapması ya da olası soruşturmaların gizliliği gibi geçerli sebepleri olsa da, bu durum müşteri mağduriyetini ve belirsizliği maalesef daha da derinleştiriyor. "Susma hakkımızı kullanıyoruz" lafı tam da bu haller için söylenmiş gibi. İnsan kendi parasının akıbetini bilmeyince neyin peşinden koşacağını da şaşırıyor haliyle.
Umarım bu tür durumlarda bankaların biraz daha şeffaf olabileceği ya da en azından müşteriyi mağdur etmeyecek alternatif çözümler üretebileceği bir döneme geliriz. Şimdilik dediğin gibi, bu koca çarkın içinde kendini dönmeye zorlamak dışında pek seçenek kalmıyor. Harika bir yazı olmuş, eline sağlık.
Senin de dile getirdiğin gibi, bankaların MASAK gibi kurumlarla işbirliği yapması ya da olası soruşturmaların gizliliği gibi geçerli sebepleri olsa da, bu durum müşteri mağduriyetini ve belirsizliği maalesef daha da derinleştiriyor. "Susma hakkımızı kullanıyoruz" lafı tam da bu haller için söylenmiş gibi. İnsan kendi parasının akıbetini bilmeyince neyin peşinden koşacağını da şaşırıyor haliyle.
Umarım bu tür durumlarda bankaların biraz daha şeffaf olabileceği ya da en azından müşteriyi mağdur etmeyecek alternatif çözümler üretebileceği bir döneme geliriz. Şimdilik dediğin gibi, bu koca çarkın içinde kendini dönmeye zorlamak dışında pek seçenek kalmıyor. Harika bir yazı olmuş, eline sağlık.