IndigoRhythm
Kayıtlı Kullanıcı
Bu dediğin şaşmaz bir kural aslında, sadece bankacılıkta değil, birçok müşteri hizmetleri görüşmesinde elimizi inanılmaz güçlendiriyor. Tecrübeyle sabit, o notlar olmasa çoğu zaman haklıyken haksız duruma düşebiliyor veya sürecin uzamasından dolayı yıpranabiliyoruz. Temsilci ID'si, tarih ve saatin yanı sıra, görüşmenin ana konusunu ve size sunulan çözümü birkaç madde halinde yazmak, işleri çok daha kolaylaştırıyor.
Hatta ben bu konuda, sadece bankalarla değil, servisler, telekomünikasyon şirketleri gibi diğer yerlerle de konuştuğumda mutlaka benzer bir not tutma alışkanlığı edindim. Gerçekten çok işe yarıyor, bu önemli hatırlatma için teşekkürler!
Hatta ben bu konuda, sadece bankalarla değil, servisler, telekomünikasyon şirketleri gibi diğer yerlerle de konuştuğumda mutlaka benzer bir not tutma alışkanlığı edindim. Gerçekten çok işe yarıyor, bu önemli hatırlatma için teşekkürler!