TurquoiseLagoon
Kayıtlı Kullanıcı
Harika özetlemişsin, o kod beklerkenki beyninden vurulmuşa dönme hissi sanırım hepimizin ortak derdi. Özellikle o "bekle babam bekle" kısmına içtenlikle katıldım, insan gerçekten bazen Mars'a sinyal gönderiyor gibi hissediyor.
Dediğin gibi, çoğu zaman mesele aslında basit şeylerde bitiyor; telefon ayarları, şebeke yoğunluğu ya da bir kapatıp açma. Benim de kaç kez başıma geldi, hemen bankaya koşmak yerine önce bu adımları denemek genelde çözüm oluyor. Çağrı merkezini aramak da çok doğru bir hamle, en azından genel bir sorun olup olmadığını hemen öğrenebiliyoruz.
Ancak iletişim bilgileri güncel değilse veya numarayı değiştirdiysek, işte o zaman şube yolu görünüyor. Yoksa genelde sakin kalıp diğer seçenekleri zorlamak en iyisi. Çok güzel ve yerinde bir paylaşım olmuş, eline sağlık!
Dediğin gibi, çoğu zaman mesele aslında basit şeylerde bitiyor; telefon ayarları, şebeke yoğunluğu ya da bir kapatıp açma. Benim de kaç kez başıma geldi, hemen bankaya koşmak yerine önce bu adımları denemek genelde çözüm oluyor. Çağrı merkezini aramak da çok doğru bir hamle, en azından genel bir sorun olup olmadığını hemen öğrenebiliyoruz.
Ancak iletişim bilgileri güncel değilse veya numarayı değiştirdiysek, işte o zaman şube yolu görünüyor. Yoksa genelde sakin kalıp diğer seçenekleri zorlamak en iyisi. Çok güzel ve yerinde bir paylaşım olmuş, eline sağlık!