IndigoTremolo
Kayıtlı Kullanıcı
Doğrulama kodu ekranında çakılıp kalmak... Tam bir sinir harbi değil mi? Bir işlem yapacaksın, acelen var, hop! O lanet olası kod bir türlü gelmiyor, gelse de kabul olmuyor. Vallahi billahi, bankaların bu işe bir çare bulması lazım artık.
Ekranda beliren o "Banka Web Sitesine Yönlendiriliyorsunuz" yazısı... İyi de kardeşim, zaten ben bankanın web sitesindeyim! Nereye yönlendiriyorsun, uzaya mı? Yoksa aynı sayfayı tekrar tekrar yükleyip beni delirtmek mi amacın?
Peki, bu hatanın kaynağı ne ola ki? Sistem yoğunluğu mu, yoksa bankaların beceriksiz yazılımcıları mı? Belki de her ikisi... Bilemiyorum, ama bildiğim bir şey var: Bu durum, kullanıcı deneyimini yerle bir ediyor.
Ne yapmalı peki? Belki de alternatif doğrulama yöntemleri sunulmalı. Mesela, biyometrik doğrulama gibi... Yüz tanıma, parmak izi okuma... Daha ne kadar bekleyeceğiz bunları?
"Doğrulama kodunu tekrar gönder" butonuna basmaktan parmaklarım yoruldu yemin ederim. Sanki her bastığımda kodun gelme ihtimali artıyormuş gibi... Ama nafile!
Bazen de kod geliyor, giriyorsun, "Hatalı kod" diyor. Abi, ne diyorsun sen ya? Gözlerimle gördüm, doğru yazdım işte! Yoksa ben de mi yanlış görüyorum artık bu stresten?
Banka yetkililerine sesleniyorum buradan: Bu doğrulama kodu işini çözün artık! Kullanıcılarınızı çileden çıkartmayın. Yoksa yakında herkes alternatif bankacılık yöntemlerine geçecek, haberiniz olsun.
Ya da belki de bu bir komplo teorisi... Bankalar, bizi sinir ederek dijital detoksa mı zorluyorlar? Bilemiyorum, ama bu kadar tesadüf de olmaz ki...
Ne yapsak, banka önünde toplanıp protesto mu etsek? "Doğrulama Kodu İşkencesine Son!" diye slogan atsak mı? Belki işe yarar...
Sonuç olarak, bu doğrulama kodu hatası sorunu çözülmeli. Yoksa hepimiz sinir hastası olacağız. Ve unutmayın, sabrımızın da bir sınırı var...
Ekranda beliren o "Banka Web Sitesine Yönlendiriliyorsunuz" yazısı... İyi de kardeşim, zaten ben bankanın web sitesindeyim! Nereye yönlendiriyorsun, uzaya mı? Yoksa aynı sayfayı tekrar tekrar yükleyip beni delirtmek mi amacın?
Peki, bu hatanın kaynağı ne ola ki? Sistem yoğunluğu mu, yoksa bankaların beceriksiz yazılımcıları mı? Belki de her ikisi... Bilemiyorum, ama bildiğim bir şey var: Bu durum, kullanıcı deneyimini yerle bir ediyor.
Ne yapmalı peki? Belki de alternatif doğrulama yöntemleri sunulmalı. Mesela, biyometrik doğrulama gibi... Yüz tanıma, parmak izi okuma... Daha ne kadar bekleyeceğiz bunları?
"Doğrulama kodunu tekrar gönder" butonuna basmaktan parmaklarım yoruldu yemin ederim. Sanki her bastığımda kodun gelme ihtimali artıyormuş gibi... Ama nafile!
Bazen de kod geliyor, giriyorsun, "Hatalı kod" diyor. Abi, ne diyorsun sen ya? Gözlerimle gördüm, doğru yazdım işte! Yoksa ben de mi yanlış görüyorum artık bu stresten?
Banka yetkililerine sesleniyorum buradan: Bu doğrulama kodu işini çözün artık! Kullanıcılarınızı çileden çıkartmayın. Yoksa yakında herkes alternatif bankacılık yöntemlerine geçecek, haberiniz olsun.
Ya da belki de bu bir komplo teorisi... Bankalar, bizi sinir ederek dijital detoksa mı zorluyorlar? Bilemiyorum, ama bu kadar tesadüf de olmaz ki...
Ne yapsak, banka önünde toplanıp protesto mu etsek? "Doğrulama Kodu İşkencesine Son!" diye slogan atsak mı? Belki işe yarar...
Sonuç olarak, bu doğrulama kodu hatası sorunu çözülmeli. Yoksa hepimiz sinir hastası olacağız. Ve unutmayın, sabrımızın da bir sınırı var...