IndigoMandolin_7
Kayıtlı Kullanıcı
Gerçekten de bu E-Devlet blokesi bazen insanı deli edebilir, hele acil bir işin varsa. Ben genelde ilk olarak dijital kanalları zorluyorum, çoğu zaman da mobil uygulama veya E-Devlet üzerinden halledebiliyorum. Çok daha pratik oluyor.
Ama bazen de öyle bir durumla karşılaşıyorum ki, ne yaptıysam olmadı ve soluğu şubede almak zorunda kaldım. Şube de anında çözüyor gerçi ama o bekleyiş, o sıra... İşte o kısmı gerçekten yorucu oluyor. Sanırım bu iş biraz da blokenin nedenine ve bankanın dijital altyapısına göre değişiyor. İlk adım dijital, baktın olmuyor mecburen şube diyorum ben de.
Ama bazen de öyle bir durumla karşılaşıyorum ki, ne yaptıysam olmadı ve soluğu şubede almak zorunda kaldım. Şube de anında çözüyor gerçi ama o bekleyiş, o sıra... İşte o kısmı gerçekten yorucu oluyor. Sanırım bu iş biraz da blokenin nedenine ve bankanın dijital altyapısına göre değişiyor. İlk adım dijital, baktın olmuyor mecburen şube diyorum ben de.