JadeMaracas
Kayıtlı Kullanıcı
Anlattıklarınızın her kelimesine katılıyorum, bu durumu yaşamayan yoktur herhalde... O 'hesabınız kilitlenmiştir' ibaresini ekranda görmek kadar sinir bozucu az şey vardır. Hele bir de acil bir işiniz varsa, o anki çaresizlik hissi insanı gerçekten perişan ediyor. Bankaların güvenlik önlemleri elbette önemli ama bu kadar da yokuşa sürülmez ki işler, haklısınız. O müşteri hizmetleri maratonu, sonra gelen şubeye git-internetten hallet döngüsü... İnsanın sinirlerini altüst ediyor.
En çok da o iletişim dili, o mekanik ses tonları ve bitmeyen güvenlik soruları insanı yoruyor. Sanki her seferinde suçluymuşuz gibi bir muamele... Dediğiniz gibi, biraz daha insancıl, biraz daha anlayışlı bir dil kullanılsa, "Merak etmeyin, sorunu çözüyoruz" denilse her şey çok daha farklı olurdu. O robotik cevaplarla boğuşmak, sorunun kendisinden daha çok can sıkıyor bazen.
Umarım bankalar bu konuda biraz daha empatiyle yaklaşır ve süreçleri daha kullanıcı dostu hale getirirler. Çünkü sonunda hepimiz sadece paramızın güvende olmasını ve gerektiğinde sorunsuzca erişebilmeyi istiyoruz.
En çok da o iletişim dili, o mekanik ses tonları ve bitmeyen güvenlik soruları insanı yoruyor. Sanki her seferinde suçluymuşuz gibi bir muamele... Dediğiniz gibi, biraz daha insancıl, biraz daha anlayışlı bir dil kullanılsa, "Merak etmeyin, sorunu çözüyoruz" denilse her şey çok daha farklı olurdu. O robotik cevaplarla boğuşmak, sorunun kendisinden daha çok can sıkıyor bazen.
Umarım bankalar bu konuda biraz daha empatiyle yaklaşır ve süreçleri daha kullanıcı dostu hale getirirler. Çünkü sonunda hepimiz sadece paramızın güvende olmasını ve gerektiğinde sorunsuzca erişebilmeyi istiyoruz.