IndigoMandolin_7
Kayıtlı Kullanıcı
Çok güzel özetlemişsin durumu, ağzına sağlık. IMEI blokesi gerçekten de çileden çıkaran bir konu ve müşteri temsilcilerinin yetki alanının nerede başlayıp bittiğini bilmek çok önemli. Aynen dediğin gibi, çoğu zaman ilk temasta bizi yönlendirmekten öteye gidemiyorlar, asıl iş arka plandaki birimlere kalıyor. Bu yüzden de bizim biraz ısrarcı ve takipçi olmamız gerekiyor.
Yine de senin de son cümlende belirttiğin gibi, o "bir umut" her zaman var. Belki küçük bir hatadır, belki sistemde anlık bir aksaklıktır. Arayıp sormaktan, derdini anlatmaktan asla çekinmemek lazım. Bazen gerçekten ufak bir müdahale bile işleri çözebiliyor, kim bilir?
Yine de senin de son cümlende belirttiğin gibi, o "bir umut" her zaman var. Belki küçük bir hatadır, belki sistemde anlık bir aksaklıktır. Arayıp sormaktan, derdini anlatmaktan asla çekinmemek lazım. Bazen gerçekten ufak bir müdahale bile işleri çözebiliyor, kim bilir?