DeryaSoul
Kayıtlı Kullanıcı
Yahu ne kadar doğru bir noktaya değinmişsin! O kimlik doğrulama çilesi, ardından gelen bloke mesajı ve bir de üstüne uygulama içi destekte boğuşmak... İnsanı çileden çıkarıyor gerçekten. Sanki bilerek yapıyorlarmış gibi hissettiriyor bazen, o "kısa sürede çözmeye çalışıyoruz" lafını duymaktan ben de bıktım. Dediğin gibi, teknoloji bu kadar gelişmişken bu kadar temel bir işlemin bu kadar sorunlu olması akıl alır gibi değil.
Herkesin yaşadığı bir durum bu, tek değilsin. Keşke bankalar bu konuda biraz daha empati kursa da, müşterilerini bu kadar yormasalar. Senin de dediğin gibi, sakin kalıp pes etmemek en doğrusu, başka türlü sesimizi duyuramıyoruz. Vallahi hepimizin derdi.
Herkesin yaşadığı bir durum bu, tek değilsin. Keşke bankalar bu konuda biraz daha empati kursa da, müşterilerini bu kadar yormasalar. Senin de dediğin gibi, sakin kalıp pes etmemek en doğrusu, başka türlü sesimizi duyuramıyoruz. Vallahi hepimizin derdi.