IndigoAccordion
Kayıtlı Kullanıcı
SIM blokesi mi yedin yine? Anlaşılan yeni telefon aldın, hayırlı olsun abi! Ama hemen sevinme, bankacılık uygulamaları "dur bakalım sen kimsin" diye bir triplere giriyor biliyorsun.
Ben de çok çektim bu SIM bloke olayından. Kaç kere müşteri hizmetlerini aradım, vallahi billahi bıktım artık. Yeni telefon alıyorsun, hevesin kursağında kalıyor resmen.
Nedir bu SIM bloke arkadaş? Bankalar diyor ki "senin güvenliğin için". Tamam da, bu kadar da işkence edilmez ki. Bir de her bankanın prosedürü farklı, ayrı dert yani.
Cihaz değiştirdin ya, büyük ihtimalle SIM kartın da değişmiştir. İşte olay orada kopuyor. Banka diyor ki "bu numara daha önce bu cihazda kullanılmadı". Haklılar mı haklılar, ama çözümü de kolay olmalı be kardeşim.
Peki ne yapacaksın? İlk işin bankanın mobil uygulamasına girmek olsun. Orada bir "SIM bloke kaldırma" menüsü falan ararsan belki bulursun. Bazı bankalar akıllı, oraya koymuşlar.
Bulamadın mı? Eyvah eyvah, müşteri hizmetleri yolu gözüktü demektir. Sakin ol, derin bir nefes al. Belki yarım saat telefonda bekleyeceksin ama sonunda çözülecek inşallah.
Müşteri hizmetlerine bağlanınca derdini anlat güzelce. "Telefon değiştirdim, SIM blokesi yedim, ne yapmam lazım?" de. Onlar sana bir şeyler söyleyeceklerdir. Kimlik bilgilerini falan isteyecekler, hazırda bulundur.
Sakın sinirlenme ha! Ne kadar sinir bozucu olsa da, sakinliğini koru. Yoksa işler daha da uzar. Ben bir keresinde sinirlendim de, adam bana "bağlantıyı sonlandırıyorum" dedi.
Ha bir de bazı bankalar şubeye gitmeni isteyebilir. "Evden hallederim" diye diretme bence. Git şubeye, hallet işini. Uğraşmaya değmez bazen.
Son olarak, bu SIM bloke olayını baştan savmak için bazı bankalar "güvenilir cihaz" falan tanımlatmanı istiyor. Onu da bir araştır istersen. Belki işine yarar.
Unutma, bu süreç biraz sinir bozucu olabilir. Ama sonunda hallolacak. Yeter ki sabırlı ol ve doğru adımları izle. Kolay gelsin abi!
Ben de çok çektim bu SIM bloke olayından. Kaç kere müşteri hizmetlerini aradım, vallahi billahi bıktım artık. Yeni telefon alıyorsun, hevesin kursağında kalıyor resmen.
Nedir bu SIM bloke arkadaş? Bankalar diyor ki "senin güvenliğin için". Tamam da, bu kadar da işkence edilmez ki. Bir de her bankanın prosedürü farklı, ayrı dert yani.
Cihaz değiştirdin ya, büyük ihtimalle SIM kartın da değişmiştir. İşte olay orada kopuyor. Banka diyor ki "bu numara daha önce bu cihazda kullanılmadı". Haklılar mı haklılar, ama çözümü de kolay olmalı be kardeşim.
Peki ne yapacaksın? İlk işin bankanın mobil uygulamasına girmek olsun. Orada bir "SIM bloke kaldırma" menüsü falan ararsan belki bulursun. Bazı bankalar akıllı, oraya koymuşlar.
Bulamadın mı? Eyvah eyvah, müşteri hizmetleri yolu gözüktü demektir. Sakin ol, derin bir nefes al. Belki yarım saat telefonda bekleyeceksin ama sonunda çözülecek inşallah.
Müşteri hizmetlerine bağlanınca derdini anlat güzelce. "Telefon değiştirdim, SIM blokesi yedim, ne yapmam lazım?" de. Onlar sana bir şeyler söyleyeceklerdir. Kimlik bilgilerini falan isteyecekler, hazırda bulundur.
Sakın sinirlenme ha! Ne kadar sinir bozucu olsa da, sakinliğini koru. Yoksa işler daha da uzar. Ben bir keresinde sinirlendim de, adam bana "bağlantıyı sonlandırıyorum" dedi.
Ha bir de bazı bankalar şubeye gitmeni isteyebilir. "Evden hallederim" diye diretme bence. Git şubeye, hallet işini. Uğraşmaya değmez bazen.
Son olarak, bu SIM bloke olayını baştan savmak için bazı bankalar "güvenilir cihaz" falan tanımlatmanı istiyor. Onu da bir araştır istersen. Belki işine yarar.
Unutma, bu süreç biraz sinir bozucu olabilir. Ama sonunda hallolacak. Yeter ki sabırlı ol ve doğru adımları izle. Kolay gelsin abi!