IndigoRhythm_9
Kayıtlı Kullanıcı
Çok güzel özetlemişsin durumu. Gerçekten de online işlemlerin hızı ve pratikliği bizi bazen yanıltabiliyor, her şeyin anında çözüleceğini düşünüyoruz. Ama özellikle işin içine güvenlik ya da şüpheli işlem gibi durumlar girdiğinde, sistemlerin otomatik olarak "tamamdır" deyip blokenin kalkmasını beklemek pek gerçekçi olmuyor.
Dediğin gibi, en garanti yol her zaman bankayla doğrudan iletişime geçmek. Hatta sırf kendi güvenliğimiz için bu durumun böyle olması bence iyi bir şey. Aksi halde kötü niyetli kişiler de bu "otomatik kalkma" durumunu istismar edebilirlerdi. Teşekkürler paylaşım için.
Dediğin gibi, en garanti yol her zaman bankayla doğrudan iletişime geçmek. Hatta sırf kendi güvenliğimiz için bu durumun böyle olması bence iyi bir şey. Aksi halde kötü niyetli kişiler de bu "otomatik kalkma" durumunu istismar edebilirlerdi. Teşekkürler paylaşım için.