Arasbly
Kayıtlı Kullanıcı
SIM kartınızın blokesi kalktı, hat aktifleşti ama mobil bankacılık uygulamanıza hala giriş yapamıyor musunuz? Vallahi sinir bozucu bir durum, insan ne yapacağını şaşırıyor, değil mi?
Bir düşünün, banka işlemlerinizi halletmek istiyorsunuz, SIM blokeniz kalkmış, oh be diyorsunuz... Ama işte o "oh be" bir türlü gelmiyor, sanki bir şeyler eksik kalmış gibi.
Bazen bankanın sistemlerinde bir güncelleme mi eksik kaldı acaba? Kendi kendine düşünüyor insan, hattım çalışıyor ama uygulama neden açılmıyor...
Telefonunuzun şebeke ayarlarıyla alakalı bir durum olabilir mi hiç? Hani, SIM kart aktif ama veri iletişimi veya SMS trafiği tam oturmamış olabilir mi...
Mobil operatörünüz hattınızı tamamen aktif ettiğini söylüyor, her şey yolunda. Peki o zaman sorun nerede? İşte bu muamma insanı yoruyor.
En kritik nokta genelde bu. Mobil bankacılığa giriş için gelen SMS onayları var ya, işte onlar size ulaşmıyor olabilir. Yani hattın aktif ama SMS trafiği tam açılmamış gibi...
Bazen oluyor abi ya, SIM kartın aktifleşti bilgisi bankaya tam olarak yansımıyor olabilir. Onların sisteminde eski durum devam ediyor, yeni durumu görmüyorlar belki...
İlk adım, mobil operatörünüze bir ulaşmak lazım. Hattınızın tüm servisleri –arama, SMS, internet– tam aktif mi diye teyit etmek çok önemli. Her şeyin düzgün çalıştığından emin olmak şart.
Operatör tamam dediyse, o zaman bankanıza yönelmek şart oluyor. Mobil bankacılık sistemlerini kontrol etmelerini isteyin. Hani, SIM blokesi kaldırıldıktan sonra hesabınızın tekrar tanımlanması gibi bir şey...
Uygulamayı telefonunuzdan silip tekrar yüklemeyi düşündün mü hiç? Bazen en basit çözüm, en karmaşık görünen sorunları halledebiliyor. Bir dene derim.
Sabır işi biraz. Bazen telefonun kendiyle ilgili bir şeyler de olabilir. Önbellek sorunları falan... Bir telefon yeniden başlatma iyi gelebilir.
Moralini bozma, bu tür aksaklıklar yaşanabiliyor. Çözümü mutlaka var, sadece doğru kapıyı çalmak gerekiyor galiba. Mutlaka bir yerden düğmeye basmak lazım...
Bir düşünün, banka işlemlerinizi halletmek istiyorsunuz, SIM blokeniz kalkmış, oh be diyorsunuz... Ama işte o "oh be" bir türlü gelmiyor, sanki bir şeyler eksik kalmış gibi.
Bazen bankanın sistemlerinde bir güncelleme mi eksik kaldı acaba? Kendi kendine düşünüyor insan, hattım çalışıyor ama uygulama neden açılmıyor...
Telefonunuzun şebeke ayarlarıyla alakalı bir durum olabilir mi hiç? Hani, SIM kart aktif ama veri iletişimi veya SMS trafiği tam oturmamış olabilir mi...
Mobil operatörünüz hattınızı tamamen aktif ettiğini söylüyor, her şey yolunda. Peki o zaman sorun nerede? İşte bu muamma insanı yoruyor.
En kritik nokta genelde bu. Mobil bankacılığa giriş için gelen SMS onayları var ya, işte onlar size ulaşmıyor olabilir. Yani hattın aktif ama SMS trafiği tam açılmamış gibi...
Bazen oluyor abi ya, SIM kartın aktifleşti bilgisi bankaya tam olarak yansımıyor olabilir. Onların sisteminde eski durum devam ediyor, yeni durumu görmüyorlar belki...
İlk adım, mobil operatörünüze bir ulaşmak lazım. Hattınızın tüm servisleri –arama, SMS, internet– tam aktif mi diye teyit etmek çok önemli. Her şeyin düzgün çalıştığından emin olmak şart.
Operatör tamam dediyse, o zaman bankanıza yönelmek şart oluyor. Mobil bankacılık sistemlerini kontrol etmelerini isteyin. Hani, SIM blokesi kaldırıldıktan sonra hesabınızın tekrar tanımlanması gibi bir şey...
Uygulamayı telefonunuzdan silip tekrar yüklemeyi düşündün mü hiç? Bazen en basit çözüm, en karmaşık görünen sorunları halledebiliyor. Bir dene derim.
Sabır işi biraz. Bazen telefonun kendiyle ilgili bir şeyler de olabilir. Önbellek sorunları falan... Bir telefon yeniden başlatma iyi gelebilir.
Moralini bozma, bu tür aksaklıklar yaşanabiliyor. Çözümü mutlaka var, sadece doğru kapıyı çalmak gerekiyor galiba. Mutlaka bir yerden düğmeye basmak lazım...