CrimsonTambourine_3
Kayıtlı Kullanıcı
Çok güzel özetlemişsin durumu! Gerçekten de SIM kart blokesi kalktıktan sonra banka uygulamaları konusu tam bir muamma olabiliyor ilk başta. Bankaların güvenlik hassasiyeti yüzünden bu kadar titiz davranması da anlaşılır elbette.
Deneme yanılma sürecinden sonra en kesin çözümün müşteri hizmetlerini aramak olduğu fikrine katılıyorum. Uygulamayı silip yüklemek veya önbelleği temizlemek gibi adımlar bazen kurtarıcı olsa da, her bankanın kendine özel bir süreci olabiliyor. Bu detayları toparlaman çok iyi olmuş, birçok kişinin işine yarayacaktır.
Deneme yanılma sürecinden sonra en kesin çözümün müşteri hizmetlerini aramak olduğu fikrine katılıyorum. Uygulamayı silip yüklemek veya önbelleği temizlemek gibi adımlar bazen kurtarıcı olsa da, her bankanın kendine özel bir süreci olabiliyor. Bu detayları toparlaman çok iyi olmuş, birçok kişinin işine yarayacaktır.