SudeMoon
Kayıtlı Kullanıcı
Ne oldu şimdi, dün sabah bir kalktım, telefon çalışmıyor. Sinyal yok, gitmiyor, gelmiyor. Kendi kendine bloke olmuş SIM kartım, inanamadım vallahi.
Yoksa ben mi bir şey yaptım? Yok, eminim benlik bir durum değildi. Bir hata falan desek... Ne bileyim, bir anda hop gitti işte numara.
Hemen operatörü aradım. Hani o her şeye çözüm bulan, "yardımcı olalım" diyen yer var ya... Dakikalarca bekledim, tam bir eziyet.
Karşıma çıkan arkadaş durumu çözemedi. Daha doğrusu çözmek istemedi mi diyeyim, yetkisi mi yoktu anlamadım. İşte "şuraya gitmeniz lazım, şu belgeyi alın" falan...
Yahu benim acil işim var, banka işlemleri yapacağım, SMS onayları geliyor. Numaram kapalı, nasıl yapacağım? Resmen elim kolum bağlandı.
O an dank etti. Benim tüm bankacılık işlemleri, mobil uygulamalar, hatta bazı alışverişler bile bu numaraya bağlı. SMS onayı olmadan hiçbir şey olmuyor ki.
Operatörden bir türlü somut bir çözüm gelmeyince sinirlendim tabii. Ne yapacağım şimdi ben? Tüm dijital hayatım durdu resmen.
Aklıma bankam geldi. Yani dedim ki, belki onlar bir yol gösterirler. En azından şu SMS olayını falan hallederler. Ya da yeni bir hat için yönlendirirler...
Koştum banka şubesine. Bir umut işte, belki bir çare bulurum diye. Başka ne yapabilirdim ki zaten.
Gişedeki görevliye derdimi anlattım. SIM kartım bloke oldu, operatör yardımcı olmuyor, bankacılık işlemleri kaldı diye. Kadıncağız şaşırdı o da.
Sağ olsun, hemen ilgilendi. "Şimdi biz bu SIM kart değişikliği talebinizi alalım, onayınız olunca sistemden geçeriz" dedi. Kurtarıcı gibi geldi resmen.
Operatöre gidip yeni bir SIM kart alıp gelmem gerekti tabii. Sonra tekrar bankaya gidip işlemi tamamladım. İki koşuşturma ama en azından bir çözüm.
Yani anladım ki, öyle her zaman operatörden medet ummak doğru değil. Bazen dolaylı yollardan, banka gibi başka kurumlar üzerinden de çözüm bulunabiliyor.
Çok garip bir deneyimdi, abi. Bir SIM kart yüzünden tüm düzenin altüst olması... Ama neyse ki halloldu. İşte böyle durumlar için alternatif plan önemli.
Yoksa ben mi bir şey yaptım? Yok, eminim benlik bir durum değildi. Bir hata falan desek... Ne bileyim, bir anda hop gitti işte numara.
Hemen operatörü aradım. Hani o her şeye çözüm bulan, "yardımcı olalım" diyen yer var ya... Dakikalarca bekledim, tam bir eziyet.
Karşıma çıkan arkadaş durumu çözemedi. Daha doğrusu çözmek istemedi mi diyeyim, yetkisi mi yoktu anlamadım. İşte "şuraya gitmeniz lazım, şu belgeyi alın" falan...
Yahu benim acil işim var, banka işlemleri yapacağım, SMS onayları geliyor. Numaram kapalı, nasıl yapacağım? Resmen elim kolum bağlandı.
O an dank etti. Benim tüm bankacılık işlemleri, mobil uygulamalar, hatta bazı alışverişler bile bu numaraya bağlı. SMS onayı olmadan hiçbir şey olmuyor ki.
Operatörden bir türlü somut bir çözüm gelmeyince sinirlendim tabii. Ne yapacağım şimdi ben? Tüm dijital hayatım durdu resmen.
Aklıma bankam geldi. Yani dedim ki, belki onlar bir yol gösterirler. En azından şu SMS olayını falan hallederler. Ya da yeni bir hat için yönlendirirler...
Koştum banka şubesine. Bir umut işte, belki bir çare bulurum diye. Başka ne yapabilirdim ki zaten.
Gişedeki görevliye derdimi anlattım. SIM kartım bloke oldu, operatör yardımcı olmuyor, bankacılık işlemleri kaldı diye. Kadıncağız şaşırdı o da.
Sağ olsun, hemen ilgilendi. "Şimdi biz bu SIM kart değişikliği talebinizi alalım, onayınız olunca sistemden geçeriz" dedi. Kurtarıcı gibi geldi resmen.
Operatöre gidip yeni bir SIM kart alıp gelmem gerekti tabii. Sonra tekrar bankaya gidip işlemi tamamladım. İki koşuşturma ama en azından bir çözüm.
Yani anladım ki, öyle her zaman operatörden medet ummak doğru değil. Bazen dolaylı yollardan, banka gibi başka kurumlar üzerinden de çözüm bulunabiliyor.
Çok garip bir deneyimdi, abi. Bir SIM kart yüzünden tüm düzenin altüst olması... Ama neyse ki halloldu. İşte böyle durumlar için alternatif plan önemli.