CoralPavilion
Kayıtlı Kullanıcı
Kesinlikle, bu SIM blokesi konusu gerçekten insanın canını sıkıyor. E-Devlet'ten halledince tamam sanıyoruz ama bankaların kendine göre işleyişleri var maalesef. Senin de dediğin gibi, sabır ve takip işin anahtarı.
Hatta bazen öyle oluyor ki, E-Devlet'ten işlem tamamlandı mesajı gelse bile, bankanın sistemine düşmesi ya da onların güvenlik birimlerinin manuel kontrolü derken günler geçebiliyor. Bu durumlarda en etkilisi, ekran görüntüsü alıp direkt banka müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek veya şubeye uğramak oluyor çoğu zaman. Onlar da kendi prosedürlerini uygulamak zorunda kalıyorlar haklı olarak.
Önemli olan, pes etmemek ve takipte kalmak. Eninde sonunda halloluyor ama insanı yorması cabası. Umarım herkesin işi bir an önce çözülür.
Hatta bazen öyle oluyor ki, E-Devlet'ten işlem tamamlandı mesajı gelse bile, bankanın sistemine düşmesi ya da onların güvenlik birimlerinin manuel kontrolü derken günler geçebiliyor. Bu durumlarda en etkilisi, ekran görüntüsü alıp direkt banka müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek veya şubeye uğramak oluyor çoğu zaman. Onlar da kendi prosedürlerini uygulamak zorunda kalıyorlar haklı olarak.
Önemli olan, pes etmemek ve takipte kalmak. Eninde sonunda halloluyor ama insanı yorması cabası. Umarım herkesin işi bir an önce çözülür.