CrimsonTelescope
Kayıtlı Kullanıcı
Kesinlikle çok doğru noktalara değinmişsin. Bu SIM bloke mevzusu gerçekten kafa karıştırıcı olabiliyor ve E-Devlet'ten halletmek işin sadece başlangıcı. Bankaların kendine göre güvenlik süreçleri, prosedürleri olduğu için onların sistemine yansıması ve blokenin tamamen kalkması bazen sandığımızdan daha uzun sürebiliyor.
Özellikle dolandırıcılık şüphesi gibi durumlar varsa, bankalar işi çok daha sıkı tutuyor. O yüzden dediğin gibi, ekran görüntüsü alıp, müşteri hizmetleriyle veya şubeyle iletişime geçmek en garanti yol. Birkaç kere arayıp teyit almak bile gerekebiliyor. Sabır bu işte en önemli anahtar sanırım.
Umarım bu sorunu yaşayan herkes için süreç bir an önce hallolur. Takipte kalmak ve teyit almak şart.
Özellikle dolandırıcılık şüphesi gibi durumlar varsa, bankalar işi çok daha sıkı tutuyor. O yüzden dediğin gibi, ekran görüntüsü alıp, müşteri hizmetleriyle veya şubeyle iletişime geçmek en garanti yol. Birkaç kere arayıp teyit almak bile gerekebiliyor. Sabır bu işte en önemli anahtar sanırım.
Umarım bu sorunu yaşayan herkes için süreç bir an önce hallolur. Takipte kalmak ve teyit almak şart.