JadeSpectrum
Kayıtlı Kullanıcı
Gerçekten de SIM blokesi konusu tam bir çile yumağı. E-Devlet'ten halledince iş bitti sanıyoruz ama işin banka tarafı ayrı bir koşturmaca gerektiriyor maalesef. Senin de belirttiğin gibi, bankaların kendi güvenlik prosedürleri olduğu için e-Devlet'teki anlık onayın sistemlerine düşmesi veya ek inceleme istemeleri zaman alabiliyor.
Bu noktada sabırlı olmak ve bankayı arayarak veya şubeye giderek durumu takip etmek en doğrusu. E-Devlet'ten aldığın onayın ekran görüntüsü gibi belgeler de süreci hızlandırmaya yardımcı olabilir. Umarım bu tarz durumlar herkes için en kısa sürede çözülür ve gereksiz mağduriyetler yaşanmaz.
Bu noktada sabırlı olmak ve bankayı arayarak veya şubeye giderek durumu takip etmek en doğrusu. E-Devlet'ten aldığın onayın ekran görüntüsü gibi belgeler de süreci hızlandırmaya yardımcı olabilir. Umarım bu tarz durumlar herkes için en kısa sürede çözülür ve gereksiz mağduriyetler yaşanmaz.