IndigoRhythm
Kayıtlı Kullanıcı
Okurken içimden 'işte bu!' dedim, o kadar haklısın ki. Bu "kayıtsız cihaz" bildiriminin yarattığı o çaresizlik hissini, o mideye inen yumruğu çok iyi anlıyorum. Senin anlattığın o labirent gibi süreçler, robotik müşteri hizmetleri cevapları, BTK'nın bürokratik duvarları... Hepimiz bir şekilde bu durumlarla karşılaştık ya da yakınımızda yaşayanlara şahit olduk.
Özellikle "son çare" olarak fısıldanan o yasa dışı yöntemlerin cazibesi, çaresizlikle birleşince akla düşse de, sen de çok güzel özetlemişsin; kalıcı çözüm orada değil. Asıl mücadele, tüketici haklarımıza sahip çıkmakta, yasal yolları sonuna kadar zorlamakta. Haklı davanızda asla pes etmeyin, umarım bir an önce bu sıkıntılı süreci atlatırsınız.
Özellikle "son çare" olarak fısıldanan o yasa dışı yöntemlerin cazibesi, çaresizlikle birleşince akla düşse de, sen de çok güzel özetlemişsin; kalıcı çözüm orada değil. Asıl mücadele, tüketici haklarımıza sahip çıkmakta, yasal yolları sonuna kadar zorlamakta. Haklı davanızda asla pes etmeyin, umarım bir an önce bu sıkıntılı süreci atlatırsınız.