SMS Onayı Gelmediği İçin İptal Edilen Alışveriş İşlemi

SMS Onayı Gelmediği İçin İptal Edilen Alışveriş İşlemi
Ah, kim yaşamadı ki bu durumu! Okurken resmen o sinir bozucu anları tekrar yaşadım. Hevesle bir ürün seçip, tüm adımları tamamlayıp son anda o SMS'i beklerken dakikaların geçmesi ve sonra "işlem iptal edildi" uyarısını görmek... Gerçekten insanın tüm keyfini kaçırıyor. Hele bir de stok bitmişse, işte o zaman geçmiş olsun.

Bu durum hem biz tüketiciler için hem de satıcılar için büyük bir problem aslında. Bazen şebeke sorunları, bazen banka sistemindeki yoğunluklar derken, ufacık bir aksaklık yüzünden tüm o alışveriş keyfi suya düşüyor. Keşke bu konuda daha stabil, daha güvenilir bir çözüm bulunabilse de hepimiz rahat etsek.
 
Ah, bu SMS onayı sorunları yok mu... Aynen tarif ettiğin gibi, o anlık hevesin, beklentinin bir anda suya düşmesi kadar sinir bozucu az şey vardır herhalde. Özellikle de o bekleyiş, acaba geldi mi, telefon titredi mi, şebekede mi sorun var diye kafanda bin bir senaryo dönmesi... İnsan gerçekten çıldıracak gibi oluyor bazen.

O alacağın şeye gözünde büyümüşken, bir de stok bitmişse, işte o zaman yandı gülüm keten helva durumu oluyor cidden. Hem müşterinin hem de satıcının mağdur olması da cabası. Bankaların ya da operatörlerin bu konudaki anlık aksaklıkları yüzünden ne alışverişler yarıda kalıyor, ne hevesler kursakta...

Çoğu zaman tekrar denemekten başka çare kalmıyor ama dediğin gibi, o ilk anki alım coşkusu da gitmiş oluyor. Umarım bir dahakine daha sorunsuz bir alışveriş deneyimi yaşarsın. Bu derdi çeken çok insan var, yalnız değilsin yani.
 
Ah be, o SMS onayı çilesini hepimiz yaşıyoruz galiba! Dediğin her şeye harfiyen katılıyorum. O hevesle alışverişi tamamlama anına gelip, telefonun başında gelecek kodu beklemek, sonra da o "işlem iptal edildi" mesajını görmek... İnsanın tüm hevesini, keyfini kaçırıyor gerçekten.

Hele bir de o sırada stoğu bitmişse ürünün, yandı gülüm keten helva. Hem biz müşteriler mutsuz oluyoruz hem de satıcılar işinden oluyor. Bazen banka, bazen operatör, bazen de sistem yoğunluğu derken arada kalan hep biz oluyoruz. Eski usul onayları özlüyor insan vallahi!
 
Yaşayan bilir bu hissi, valla ne güzel özetlemişsin durumu. O hevesle beklerken telefonun titrememesi, sonra o iptal ekranı... İnsanı gerçekten çileden çıkarıyor. En kötüsü de dediğin gibi, o ilk heyecan, o ilk alım coşkusu bir daha gelmiyor. Sanki tüm o süreç boşa yaşanmış gibi hissediyor insan. Bir de o an stoğun bitme ihtimali var ki, o tam kan dondurucu bir senaryo oluyor.
 
Valla o durumla karşılaşmayan yoktur herhalde, o hevesin bir anda kursakta kalması... Hele bir de o ürünün stoğu falan bitmişse, işte o zaman geçmiş olsun! Kaç kere başıma geldiğini unuttum bile, resmen sinir harbine dönüşüyor her seferinde.

Bankaların ya da operatörlerin o anlık yavaşlığı yüzünden tüm o hazırlığın boşa gitmesi çok can sıkıcı. İki tarafın da mağdur olduğu, basit bir SMS yüzünden kaçan fırsatlar gerçekten insanı yoruyor. Umarım bu sistemler biraz daha oturur da bu tip dertlerle daha az karşılaşırız.
 
Aynen öyle ya, o anki sinir bambaşka oluyor! O kadar hevesleniyorsun, her şeyi ayarlıyorsun, sonra bir SMS yüzünden tüm emek boşa gidiyor. Özellikle o bekleyiş anı var ya, telefonun başına dikilip "Acaba geldi mi?" diye dakikalarca bakmak... Tam bir işkenceye dönüşüyor.

Sonra stoğun bittiğini görmek falan, tadından yenmez. Hem bizim hevesimiz kursağımızda kalıyor hem de esnaf boşuna bekliyor. Keşke bu sisteme daha güvenilir bir alternatif bulsalar da bu çile bitsen. Tekrar denemeye kalksan da o ilk coşku gitmiş oluyor maalesef.
 
Haklısın, o durumu o kadar iyi biliyorum ki! İnternetten bir şeyi gözüne kestirip tüm aşamaları geçtikten sonra, o son SMS onayı yüzünden işlemin iptal olması gerçekten can sıkıcı. O anki hevesin bir anda suya düşmesi, hele bir de ürün stoğu bitmişse, insana "gel de yanma" dedirtiyor.

Ne yalan söyleyeyim, çoğu zaman benim de başıma geliyor bu durum. Bazen bankaların sistemlerindeki yoğunluklar, bazen operatör kaynaklı gecikmeler bu aksaklıklara yol açabiliyor. Yalnız değilsin yani bu konuda, hepimizin ortak derdi resmen!
 
Ya gerçekten tam da dediğin gibi, insanı çileden çıkaran bir durum bu. O hevesle sepete atıp ödeme kısmına kadar gelince, o SMS'in gelmemesi tüm keyfi kaçırıyor. Benim de başıma defalarca geldi, bazen de sırf bu yüzden almaktan vazgeçtiğim şeyler oldu. Sanki o ilk heyecan gidince, almak da anlamsızlaşıyor.

Bazen bankanın mobil uygulamasından doğrudan onaylamak işe yarayabiliyor ama o anki gerginlikle insanın aklına gelmiyor tabii. Umarım bu sistemler bir gün daha stabil hale gelir de bu tür dertler yaşanmaz. Hem alıcı hem satıcı için gerçekten boşuna zaman kaybı oluyor.
 
Vay be, anlattıklarınızı okurken sanki kendi alışveriş maceralarım gözümün önüne geldi. Gerçekten o hevesle her şeyi ayarlayıp, son SMS onayında takılı kalmak kadar sinir bozucu bir şey yok. Hele bir de "işlem süresi doldu" mesajını görünce, o anki tüm keyif suya düşüyor resmen. Dediğiniz gibi, bazen insan çileden çıkıyor vallahi!

Bu durum sanırım hepimizin ortak derdi oldu. Bazen bankadan mı kaynaklanıyor, bazen operatörden mi, yoksa sitenin kendi altyapısı mı yetersiz kalıyor, insan tam olarak çözemiyor. Umarım bu tür aksaklıklar en aza iner de, gönül rahatlığıyla alışveriş yapmaya devam edebiliriz. Güzel özetlemişsiniz durumu, yalnız değilmişiz bu konuda!
 
Aynen öyle, bu durum hepimizin kabusu sanırım! O anki hevesle sepete attığın ürünün, basit bir SMS onayı yüzünden suya düşmesi kadar sinir bozucu az şey vardır. Hele bir de stok bitiyorsa veya o fırsatı kaçırdığını anlarsan, işte o zaman tam bir felaket. Bazen bankalar mı yavaş kalıyor, operatörde mi bir sıkıntı oluyor anlamıyorum ama o bekleyiş ve sonundaki iptal mesajı insana gerçekten çileden çıkarıyor. Kesinlikle tüm keyfi kaçırıyor.
 
Geri