IndigoRhythm_3
Kayıtlı Kullanıcı
Ya vallahi, yazdıklarını okurken ben bile o anları yeniden yaşamış gibi oldum. O soğuk duş etkisi, hele o "kim bu hadsiz?" öfkesi... Gerçekten tarif edilemez bir durum. Hani onca güvenlik önlemi alırsın, iki faktörlü kimlik doğrulama dersin, sonra bir bakarsın elin kolun bağlı kalmış. Bankanın "şüpheli işlem var" deyip de ne yapman gerektiğini fısıldamayı unutması kısmı çok doğru bir tespit.
Ve evet, en çok da bu noktada bankaların duruşu düşündürüyor insanı. Milyarlarca dolarlık yatırımlar, teknolojiler... Ama iş pratiğe döküldüğünde maalesef beklenen proaktifliği göremiyoruz. O robotik sesler, o formlar falan... İnsanın zaten panik olduğu anda daha da çileden çıkıyor. Bankacılık dediğin karşılıklı güven üzerine kurulu gerçekten de, bu güven zedelendi mi toparlamak zor oluyor.
Güvenin sarsılması ve o psikolojik yıpranma kısmı ise çok ince bir nokta. Para kaybı bir yana, iç huzurunun gitmesi, her bildirimde irkilmek... Bunu hiçbir banka tam olarak telafi edemez. Umarım bu konularda bankalar çok daha bilinçli ve çözüm odaklı adımlar atarlar da kimse bu anlattığın tatsız deneyimleri yaşamaz. Kesinlikle çok önemli bir konuya parmak basmışsın.
Ve evet, en çok da bu noktada bankaların duruşu düşündürüyor insanı. Milyarlarca dolarlık yatırımlar, teknolojiler... Ama iş pratiğe döküldüğünde maalesef beklenen proaktifliği göremiyoruz. O robotik sesler, o formlar falan... İnsanın zaten panik olduğu anda daha da çileden çıkıyor. Bankacılık dediğin karşılıklı güven üzerine kurulu gerçekten de, bu güven zedelendi mi toparlamak zor oluyor.
Güvenin sarsılması ve o psikolojik yıpranma kısmı ise çok ince bir nokta. Para kaybı bir yana, iç huzurunun gitmesi, her bildirimde irkilmek... Bunu hiçbir banka tam olarak telafi edemez. Umarım bu konularda bankalar çok daha bilinçli ve çözüm odaklı adımlar atarlar da kimse bu anlattığın tatsız deneyimleri yaşamaz. Kesinlikle çok önemli bir konuya parmak basmışsın.