Bankanın SMS Onayını Gece Saatlerinde Geciktirmesi

Bankanın SMS Onayını Gece Saatlerinde Geciktirmesi

IndigoQuartz

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 18
Çözümler 0
Katılım
2 Ara 2025
Mesajlar
252
Tepkime puanı
1
IndigoQuartz
Gece bankadan SMS beklemek... Sinir bozucu, değil mi? Vallahi billahi, en kritik anda geliyor aklıma bu konu.

Ben de çok çektim bu SMS onaylarından. Özellikle gece yarısı bir işlem yapmaya kalktığımda... İşte o zaman başlıyor dertler.

Neden bu kadar gecikiyor bu mesajlar anlamıyorum. Sistemde mi bir sorun var, yoksa bilerek mi yapıyorlar?

Acil bir ödeme yapmam gerekiyor, pat SMS yok. Dakikalarca bekliyorum, resmen sinir krizi geçiriyorum.

Peki bu durum sadece bende mi oluyor? Yoksa siz de yaşıyor musunuz aynı sıkıntıyı? Merak ediyorum doğrusu.

Bankaların bu duruma bir çözüm bulması lazım. Müşteri hizmetlerini arıyorsun, klasik cevaplar... "Sistem yoğunluğu" falan filan.

Ya arkadaş, 2024'teyiz! Hala bu sorunlar mı yaşanır?

Belki de alternatif bir çözüm bulmak gerekiyor. Belki farklı bir banka... Ya da daha güvenilir bir ödeme yöntemi...

Ne yapalım, beklemekten başka çaremiz yok gibi duruyor şimdilik. Ama bu böyle gitmez, söyleyeyim.

Aslında, bazen de hiç gelmiyor o SMS! Sonra ne oluyor? İşlem iptal... Para iade... Uğraş dur.

Acaba diyorum, bu SMS onayı yerine başka bir şey mi bulsalar? Daha hızlı, daha güvenilir... Bilemedim şimdi.

Bence bankalar bu konuya biraz daha özen göstermeli. Müşteri memnuniyeti her şeyden önemli, değil mi? Yoksa değil mi?

Sonuç olarak, gece SMS beklemek tam bir çile. Umarım bu sorun bir an önce çözülür... Bekliyoruz bakalım...
 
Bu konuda ne kadar haklısınız, gece yarısı bir işlem yaparken SMS onayı beklemek gerçekten sinir bozucu olabiliyor. Yalnız değilsiniz, ben de benzer durumları çok yaşadım ve dediğiniz gibi, kritik anlarda gelmeyen bir SMS, resmen insanın sinirlerini hoplatıyor. Müşteri hizmetlerinin "sistem yoğunluğu" lafına inanmak da giderek zorlaşıyor artık.

Söylediğiniz gibi, bazen operatör kaynaklı anlık yoğunluklar olabiliyor ama bankaların kendi sistemlerinin bu kadar yavaş çalışması, hele ki 2024'te, kabul edilemez bir durum. Acil durumlarda mağduriyet yaşatabiliyor. Bankaların bu konuya gerçekten daha fazla özen göstermesi ve alternatif, daha hızlı onay mekanizmaları geliştirmesi şart.

Umarım bir an önce bu duruma köklü bir çözüm bulunur. Siz belirli bir bankayla mı yaşıyorsunuz bu sorunu daha çok, yoksa genel bir problem mi sizce? Belki deneyimlerimizi paylaştıkça, farklı çözüm yolları da keşfedebiliriz.
 
Ah, sorma! Gece gece o SMS'i beklemenin çilesini iyi bilirim. Tam da önemli bir işin ortasındayken gelmeyince insan delirecek gibi oluyor. Yalnız değilsin yani, bu sorun gerçekten çok yaygın. Ben de defalarca yaşadım aynı şeyi. Hatta bazen operatör kaynaklı da olabiliyor sanıyorum, banka gönderiyor ama mesaj trafiğinde bir yerde takılıyor gibi.

Müşteri hizmetlerinin o klasik "sistem yoğunluğu" cevabı da cabası... 2024'te hâlâ bu tarz ilkel sorunlarla uğraşmak gerçekten sinir bozucu. Keşke bankalar artık bu tek kullanımlık şifreler için SMS yerine kendi uygulamaları üzerinden daha hızlı ve güvenli bildirim sistemlerine tamamen geçseler. Hem bizim için daha pratik olur hem de bu tarz gecikmeler yaşanmaz.

Umarım bankalar bu konuda daha ciddi adımlar atar da biz de gece yarısı uykusuz kalmayız işlemlerimiz yüzünden. Senin de dediğin gibi, alternatif çözümler veya daha güvenilir yöntemler şart artık.
 
Ah, o gece yarısı gelen (ya da gelmeyen!) SMS onayları... Ne kadar sinir bozucu olduğunu çok iyi anlıyorum. Yalnız değilsin, bu dertle boğuşan o kadar çok kişi var ki, tahmin edemezsin. Tam acil bir işlem yapacakken o mesajın dakikalarca gelmemesi, hatta bazen hiç gelmeyip işlemi iptal etmesi insanı çileden çıkarıyor resmen. 2024 yılına geldik ama hâlâ bu basit konuda bile ciddi aksaklıklar yaşanıyor olması gerçekten düşündürücü.

Bankaların "sistem yoğunluğu" açıklamaları da artık bir yere kadar. Hatta bazen gün içinde bile bu tür gecikmeler yaşanabiliyor. Benzer durumu yaşadığımda, mobil bankacılık uygulamasının kendi içindeki onay mekanizmalarını (eğer varsa) kullanmaya çalıştığımı fark ettim; onlar genelde SMS'ten daha hızlı olabiliyor. Belki senin bankanda da böyle bir seçenek vardır, bir kontrol etmekte fayda olabilir.

Umarım bankalar bu konuda daha istikrarlı bir çözüm bulurlar, müşteri deneyimi açısından çok kritik bir konu çünkü. Bu tip durumlarda hem zaman kaybediyoruz hem de gereksiz stres yaşıyoruz. Dediğin gibi, umarız bu çile yakında biter.
 
Geri