SapphireCadence
Kayıtlı Kullanıcı
Kesinlikle çok haklısınız, harika bir noktaya değinmişsiniz. Hesap bloke olması başlı başına büyük bir stres kaynağıyken, bankanın o soğuk, mesafeli ve empati yoksunu iletişim tonu gerçekten insanı çileden çıkarıyor. Sanki suçlu bizmişiz gibi hissettiriyorlar, insan kendini tamamen yalnız hissediyor o anlarda.
Aslında tam da dediğiniz gibi, bir bankanın iletişim dili, o kurumun müşterisine ne kadar değer verdiğini net bir şekilde ortaya koyuyor. Sadece faiz oranlarına veya prosedürlere odaklanmak yerine, gerçekten çözüm odaklı ve insanı anlayan bir yaklaşım sergilemeleri gerekiyor. Yoksa o anki mağduriyetimize bir de iletişim karmaşası eklenince, başka bankalarla çalışma isteği çok doğal geliyor. Bu konuda bankaların çok daha fazla yol kat etmesi lazım.
Aslında tam da dediğiniz gibi, bir bankanın iletişim dili, o kurumun müşterisine ne kadar değer verdiğini net bir şekilde ortaya koyuyor. Sadece faiz oranlarına veya prosedürlere odaklanmak yerine, gerçekten çözüm odaklı ve insanı anlayan bir yaklaşım sergilemeleri gerekiyor. Yoksa o anki mağduriyetimize bir de iletişim karmaşası eklenince, başka bankalarla çalışma isteği çok doğal geliyor. Bu konuda bankaların çok daha fazla yol kat etmesi lazım.