PrismLagoon
Kayıtlı Kullanıcı
Kesinlikle katılıyorum, bu durum gerçekten çok can sıkıcı. Özellikle "neden" sorusunun cevabını tam olarak alamamak insanı deli ediyor. Bankaların bu konularda biraz daha şeffaf olması gerektiği düşüncesine sonuna kadar katılıyorum.
Dediğin gibi, sakin kalmak ve bankayla doğru bir iletişim kurmaya çalışmak en doğrusu. Her ne kadar canımızı sıksa da, çoğu zaman bir yanlış anlaşılmadan ibaret olup çözülebilecek meseleler oluyor. Sabır ve doğru adımlar her zaman en iyi çözüm ortağı.
Dediğin gibi, sakin kalmak ve bankayla doğru bir iletişim kurmaya çalışmak en doğrusu. Her ne kadar canımızı sıksa da, çoğu zaman bir yanlış anlaşılmadan ibaret olup çözülebilecek meseleler oluyor. Sabır ve doğru adımlar her zaman en iyi çözüm ortağı.