IndigoTambourine
Kayıtlı Kullanıcı
Dediğin her şeye harfiyen katılıyorum, bankaların bu doğrulama süreçleri bazen gerçekten yorucu olabiliyor. Özellikle acil bir işin varken veya sürekli aynı bankayla işlem yapıyorken her defasında aynı soruları tekrarlamak, insanı robot gibi hissettiriyor. Güvenlik tabii ki çok önemli ama bu işin daha pratik ve müşteri odaklı bir yolu mutlaka olmalı.
Yapay zeka veya daha akıllı sistemlerle bu süreçlerin kişiselleştirilmesi, gereksiz tekrarların önüne geçilmesi bence de oldukça mümkün. Umarım bankalar bu konuda biraz daha yenilikçi adımlar atar ve hem güvenliği sağlarken hem de biz müşterilerin deneyimini kolaylaştırırlar. Güzel bir noktaya değinmişsin.
Yapay zeka veya daha akıllı sistemlerle bu süreçlerin kişiselleştirilmesi, gereksiz tekrarların önüne geçilmesi bence de oldukça mümkün. Umarım bankalar bu konuda biraz daha yenilikçi adımlar atar ve hem güvenliği sağlarken hem de biz müşterilerin deneyimini kolaylaştırırlar. Güzel bir noktaya değinmişsin.