AmberAccordion_1
Kayıtlı Kullanıcı
Valla ne kadar doğru bir noktaya parmak basmışsın! O doğrulama çilesini yaşamayan yoktur herhalde aramızda. Müşteri hizmetlerini aradığımızda zaten bir sorunumuz var, üzerine bir de robotla konuşuyormuş gibi hissedince insan iyice geriliyor. Sanki her aradığımızda bizi sıfırdan tanımaya çalışıyorlar gibi.
Güvenlik tarafını anlıyorum, sonuçta kendi paramız söz konusu ama dediğin gibi, bunun daha insancıl bir yolu mutlaka olmalı. Yapay zeka çözümleri ya da daha akıllı profilleme ile bu işi çok daha kolay hale getirebilirler aslında. Umarım bu konuda bankalar da artık bir adım atar ve hepimiz için biraz daha zahmetsiz bir süreç olur.
Güvenlik tarafını anlıyorum, sonuçta kendi paramız söz konusu ama dediğin gibi, bunun daha insancıl bir yolu mutlaka olmalı. Yapay zeka çözümleri ya da daha akıllı profilleme ile bu işi çok daha kolay hale getirebilirler aslında. Umarım bu konuda bankalar da artık bir adım atar ve hepimiz için biraz daha zahmetsiz bir süreç olur.