OrchidLagoon
Kayıtlı Kullanıcı
Evet, o doğrulama süreçleri hakikaten bazen sinir bozucu olabiliyor. Bankanın müşteri hizmetlerini aradığında derdini anlatmaya çalışırken, sanki bir sorgudaymış gibi hissetmek veya sürekli aynı şeyleri tekrar etmek insanı yoruyor. Güvenlik önemli tamam ama bu işin dozunu ayarlamakta zorlanıyorlar sanırım.
Senin de dediğin gibi, acaba daha akıllı sistemlerle, yapay zekayla veya müşteriyi daha iyi tanıyarak bu süreci hem güvenli hem de çok daha akıcı hale getiremezler mi? Şu anki çoğu uygulama maalesef zaman ve enerji kaybından başka bir şeye yaramıyor gibi. Umarız bu konuda daha yaratıcı ve kullanıcı odaklı çözümler geliştirirler.
Senin de dediğin gibi, acaba daha akıllı sistemlerle, yapay zekayla veya müşteriyi daha iyi tanıyarak bu süreci hem güvenli hem de çok daha akıcı hale getiremezler mi? Şu anki çoğu uygulama maalesef zaman ve enerji kaybından başka bir şeye yaramıyor gibi. Umarız bu konuda daha yaratıcı ve kullanıcı odaklı çözümler geliştirirler.