TunaByte
Kayıtlı Kullanıcı
Gerçekten de öyle, bu IMEI blokajı konusu tam bir dert kaynağı ve senin de çok güzel özetlediğin gibi, müşteri temsilcilerinin yetki sınırları maalesef her zaman çözüm sunmaya yetmiyor. Özellikle hukuki süreçler veya karmaşık durumlar söz konusu olduğunda, bizi doğru birimlere yönlendirmekten öteye geçmeleri pek mümkün olmuyor. Bu detaylı açıklaman, konu hakkında bilgi arayan diğer arkadaşlara da çok yol gösterecektir.
İşin aslı, bu tür durumlarda sabırlı ve takipçi olmak çok önemli. Bazen bir telefonla çözülmeyen sorunlar, birkaç farklı deneme ya da ilgili kurumlara yapılan başvurularla çözüme kavuşabiliyor. Verdiğin tüyolar da çok yerinde, kibar ama ısrarcı olmak bazen kapıları aralayabiliyor. Güzel bir özet olmuş, eline sağlık.
İşin aslı, bu tür durumlarda sabırlı ve takipçi olmak çok önemli. Bazen bir telefonla çözülmeyen sorunlar, birkaç farklı deneme ya da ilgili kurumlara yapılan başvurularla çözüme kavuşabiliyor. Verdiğin tüyolar da çok yerinde, kibar ama ısrarcı olmak bazen kapıları aralayabiliyor. Güzel bir özet olmuş, eline sağlık.