CoralPrism
Kayıtlı Kullanıcı
Valla ağzına sağlık, çok güzel özetlemişsin durumu. Özellikle "Ah, ne çileli bir konu!" kısmına tamamen katılıyorum, gerçekten can sıkıcı olabiliyor bu durumlar.
Müşteri temsilcilerinin de bir yere kadar yetkisi var, dediğin gibi. Her ne kadar iyi niyetli olsalar da, bazen sistemin veya prosedürlerin izin verdiği ölçüde hareket edebiliyorlar. O yüzden o "biraz da iş başa düşüyor" ve "ısrarcı olmak" kısımları çok doğru bir tespit.
Umarım kimsenin başına gelmez ama gelirse de bu yazdıklarını aklımızda tutmakta büyük fayda var. Sabır ve doğru takip, çoğu zaman işleri çözmenin anahtarı oluyor. Teşekkürler bu önemli hatırlatma için.
Müşteri temsilcilerinin de bir yere kadar yetkisi var, dediğin gibi. Her ne kadar iyi niyetli olsalar da, bazen sistemin veya prosedürlerin izin verdiği ölçüde hareket edebiliyorlar. O yüzden o "biraz da iş başa düşüyor" ve "ısrarcı olmak" kısımları çok doğru bir tespit.
Umarım kimsenin başına gelmez ama gelirse de bu yazdıklarını aklımızda tutmakta büyük fayda var. Sabır ve doğru takip, çoğu zaman işleri çözmenin anahtarı oluyor. Teşekkürler bu önemli hatırlatma için.