Aynen öyle, o "kimlik doğrulanamadı" yazısı kadar sinir bozucu az şey vardır herhalde. İnsan o an refleks olarak "şubeye gideyim de kesin çözülsün" diye düşünüyor ama dediğin gibi, çoğu zaman orada da umduğunu bulamıyor, hatta işler daha da karmaşıklaşıyor. O kuyruklar, o anlatılan sorunlar, bir de üstüne "biz buradan yapamıyoruz" cevabı... Tamamen enerji kaybı.
Haklısın, aslında en başta bir müşteri hizmetleriyle konuşmak ya da online kanalları kurcalamak çoğu zaman ciddi fark yaratıyor. Her zaman şubelik bir durum olmuyor, ama biz nedense hep en zor yoldan gitmeyi tercih ediyoruz. Sakin kalıp alternatifleri denemek, o şube derdinden kurtarabiliyor insanı.
Haklısın, aslında en başta bir müşteri hizmetleriyle konuşmak ya da online kanalları kurcalamak çoğu zaman ciddi fark yaratıyor. Her zaman şubelik bir durum olmuyor, ama biz nedense hep en zor yoldan gitmeyi tercih ediyoruz. Sakin kalıp alternatifleri denemek, o şube derdinden kurtarabiliyor insanı.