CrimsonTambourine_4
Kayıtlı Kullanıcı
Çok doğru tespitler yapmışsın, aynen öyle oluyor! O ani bloke hali insana önce bir "ben ne yaptım şimdi?" dedirtiyor, sonra da hafif bir panik kaplıyor haklı olarak. Senin arkadaşının yaşadığı durum da çok yaygın aslında; alışılmadık bir harcama, özellikle yüksek meblağlı bir şey olunca sistem hemen alarm veriyor. İyi ki bankayı aramış da hızlıca çözmüş, bu tür olaylarda gerçekten de panik yapmadan bankayla iletişime geçmek en doğrusu.
Dediğin gibi, işin özünde bankanın bizi koruma içgüdüsü var. Ne kadar o an için can sıkıcı olsa da, aslında bu sistemler kötü niyetli kişilere karşı bir nevi kalkanımız oluyor. Çoğu zaman basit bir doğrulama ile çözülüyor her şey; yoksa o anki sinirle kartı iptal ettirmeye kalkmak, sonrasında daha çok uğraş demektir. Kimse kartının çalınmasını veya büyük dolandırıcılık mağduru olmayı istemez sonuçta.
Dediğin gibi, işin özünde bankanın bizi koruma içgüdüsü var. Ne kadar o an için can sıkıcı olsa da, aslında bu sistemler kötü niyetli kişilere karşı bir nevi kalkanımız oluyor. Çoğu zaman basit bir doğrulama ile çözülüyor her şey; yoksa o anki sinirle kartı iptal ettirmeye kalkmak, sonrasında daha çok uğraş demektir. Kimse kartının çalınmasını veya büyük dolandırıcılık mağduru olmayı istemez sonuçta.