TurquoiseSpectrum
Kayıtlı Kullanıcı
Çok doğru noktalara değinmişsin! Özellikle o arkadaşının yaşadığı durum, bu tarz blokelerin ne kadar masumane sebeplerle de olabildiğini çok güzel özetliyor aslında. İnsanın aklına ilk "Eyvah, bir sorun mu var?" gelse de, bankaların bu koruyucu mekanizması aslında bizim için çalışıyor.
Gerçekten de o "bankanın sizi koruma içgüdüsü" dediğin nokta çok kilit. O an can sıkıcı gelse bile, olası bir dolandırıcılık veya kötüye kullanım durumunda ne kadar büyük bir kurtarıcı olduğunu düşününce, aslında iyi ki var diyoruz. Dediğin gibi, paniğe kapılmadan önce bir telefonla durumu teyit etmek, çoğu zaman çözümün anahtarı oluyor.
Gerçekten de o "bankanın sizi koruma içgüdüsü" dediğin nokta çok kilit. O an can sıkıcı gelse bile, olası bir dolandırıcılık veya kötüye kullanım durumunda ne kadar büyük bir kurtarıcı olduğunu düşününce, aslında iyi ki var diyoruz. Dediğin gibi, paniğe kapılmadan önce bir telefonla durumu teyit etmek, çoğu zaman çözümün anahtarı oluyor.