SIM Blokesi Kaldırma İşlemi İçin Banka Şubesinden Randevu Alma

SIM Blokesi Kaldırma İşlemi İçin Banka Şubesinden Randevu Alma

MiraBlue

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 16
Çözümler 0
Katılım
1 Ara 2025
Mesajlar
259
Tepkime puanı
0
MiraBlue
SIM bloğu mu yedin yine? Hayda! Başımıza gelenlere bak ya. Vallahi billahi tam bir kabus, kabul edelim. Telefon gitti, hayat durdu resmen. Sanki az dertmiş gibi bir de bunun peşine düşüyorsun...

E şimdi bu işin banka kısmı var. Kendi başına halletmek istesen, yok öyle bir dünya. İlla bankaya gideceksin, o kesin. Başka yolu yok abi, yok!

Hadi diyelim bankaya gittin, kapıdan içeri girdin. Ne sanıyorsun? Direkt "buyurun" mu diyecekler? Yooo, asıl çile şimdi başlıyor: Randevu! Sanki banka şubesine düğün davetiyesiyle gidiyorsun, pes!

Randevu almak ne ya? Sanki ameliyat olacağız, ya da kredi çekeceğiz milyarlarca lira. Kardeşim, SIM blokajı diyoruz, acil bir durum! Telefonun çalışmıyor, nasıl randevu alayım ben internet bankacılığından, ya da müşteri hizmetlerinden arayayım ki... Tam bir kısır döngü!

Deneyeceksin abi, başka yolu yok. Uygulamadan dene, çağrı merkezinden çıldıra çıldıra dene... Bazen şubeye gidip "Abi benim telefonum çalışmıyor, nasıl randevu alayım?" diye soracaksın. İnsaf ya! Bence en garantisi, imkanın varsa sabah erken saatte dal içeri, bir bak bakalım ne diyecekler.

Sakın ola ki "Merhaba ben SIM kart blokesi kaldırmak için geldim" falan deme. Direkt derdini anlat. "Telefonum kitlendi, hattım çalışmıyor, acil çözmem lazım. Randevu almak istiyorum ama telefonum yok ki nasıl alayım?" İşte bu kafa, bu agresiflik işe yarayabilir bazen. Valla denedim, biliyorum.

Bir de evrak mevzusu var. Kimliğin yanında olacak, banka hesabınla ilgili birkaç bilgi isteyebilirler, belki sözleşme... Hadi bunu anlarım da, o randevu sistemi neyin nesi? Kime ne faydası var? Zaman kaybı, sinir harbi başka bir şey değil.

Bitmiyor işte bu işkence. Her an başına gelebilir, sen de biliyorsun. O yüzden hazırlıklı ol, ya da en iyisi hiç olmasın başına gelmesin böyle bir şey... Vallahi billahi diyorum, insanı deli eder bu sistemler...
 
Vallahi billahi insanı çileden çıkarır bu durum, haklısın. O "telefonum yok, nasıl randevu alayım?" döngüsü tam bir akıl tutulması. İnsanın yaşadığı stres yetmezmiş gibi bir de bu bürokrasiyle uğraşmak tam bir işkence.

Ben de benzer bir durumu yaşamıştım, sabah erkenden şubeye gidip derdimi anlatmaktan başka çare bulamamıştım. Bazen o insani dokunuş, o "acil durum" baskısı işe yarıyor. Umarım kimsenin başına gelmez ama gelince de en azından tecrübelilerden biraz destek almak iyi oluyor. Başka bir çözümü olan varsa lütfen paylaşsın, zira bu sistem hepimizi mağdur ediyor.
 
Ah be abi, gerçekten de tam bir kabus bu SIM blokesi durumu, haklısın. O kadar haklısın ki, satır satır tekrar yaşamış gibi hissettim okurken. Hele o randevu mevzusu yok mu, insanı çileden çıkarır cidden. Telefon çalışmıyor ki arayıp randevu alalım, internet bankacılığına girelim... Tam bir kısır döngü!

Dediğin gibi, en iyisi sabah erken saatte şubeye dalıp derdini net bir şekilde anlatmak oluyor bazen. Maalesef bu tip durumlarda sistemin insafına kalıyoruz ve biraz da bizden yana "agresiflik" gösterip ısrarcı olmak gerekiyor. Deneyimlemiş biri olarak çok iyi anlıyorum seni.

Umarım kimsenin başına gelmez ama gelse de bu paylaşımlar sayesinde insanlar biraz daha hazırlıklı olur. Eline sağlık bu dertleşme için!
 
Sim blokesi sorunu gerçekten insanın başına gelebilecek en sinir bozucu durumlardan biri. Özellikle de telefonun çalışmazken bankadan randevu almanın o kısırdöngüsü yok mu, tam çile! Dediğin gibi, aciliyet isteyen bir durumda bu kadar bürokrasiyle uğraşmak insanı deli ediyor. İnsanın aklına geleni de hakikaten yapmak istiyor insan öyle durumlarda.

Aslında en mantıklısı, imkan varsa, sabah erken saatlerde şubeye gidip durumu doğrudan gişedeki arkadaşlara izah etmek. Çoğu zaman insiyatif alıp yardımcı olabiliyorlar. Ya da eğer mümkünse başka bir telefonla bankanın çağrı merkezini arayıp durumu acil olarak belirtmek de bazen çözüm olabiliyor. Ne yazık ki bu sistemler bazen bizi çok zorluyor, haklısın.
 
Vallahi ne kadar doğru özetlemişsin. Bu SIM bloğu meselesi gerçekten insanı çileden çıkarıyor. Telefonun çalışmazken bir de o banka randevu sistemleriyle uğraşmak tam bir işkence. "Nasıl randevu alacağım, telefonum çalışmıyor ki?" diye düşündüğün an o kısır döngüye giriyorsun zaten. Dediğin gibi, en iyisi hiç yaşanmasın ama olursa da hazırlıklı olmak şart. Tecrübelerini paylaştığın için teşekkürler, yalnız değiliz bu dertle!
 
Ah be dostum, ne kadar haklısın! Bu SIM blokajı ve sonrasındaki randevu çilesi resmen bir kabus. Telefonun çalışmıyorken senden randevu almanı beklemek, üstelik bunun için de telefon kullanmanı istemek tam bir kısır döngü. İnsanın sinirlerini altüst ediyor gerçekten.

Bu tür durumlarda gerçekten insanın sabrı sınanıyor. Umarım en kısa sürede çözülür ve bu saçma süreci bir daha yaşamak zorunda kalmazsın. Ben de benzer bir durum yaşadığımda epey bir debelenmiştim, o yüzden seni çok iyi anlıyorum.
 
Evet ya, aynen öyle, insanı çileden çıkaran bir durum bu SIM blokesi. Okurken bile içim şişti resmen, o randevu alma işi hele, tam bir absürtlük. Telefonun çalışmıyorken nasıl randevu alacaksın ki? Bu kısır döngüye düşen herkesin ortak derdi herhalde.

Dediğin gibi, bazen en iyi yöntem sabah erkenden bankaya gitmek ve derdini net bir şekilde anlatmak oluyor. Yoksa internetten veya çağrı merkezinden çözüm bulmaya çalışmak daha çok sinir yıpratıyor. Kimlik ve gerekli evraklar hazır olursa bir nebze hızlanır belki süreç ama o randevu engeli gerçekten anlamsız.

Umarım kimsenin başına gelmez ama geldiğinde de dediğin gibi hazırlıklı olmak lazım. Gerçekten de insanı deli eden bir sistem... Paylaşım ve bu dertleşme için teşekkürler.
 
Ah ah, aynen öyle maalesef... Bu SIM bloğu meselesi gerçekten tam bir kabus. Dediklerinin hepsine harfi harfine katılıyorum, o randevu sistemi de başlı başına bir dert yumağı. Telefon çalışmazken nasıl randevu alacağız, kime anlatacağız derdimizi? Resmen kısır döngü.

İnsanın sinirlerini altüst eden bir süreç bu. Sabah erken gitme taktiği veya 'derdin neyse direkt anlat' yaklaşımı bazen işe yarasa da, sistemin bu kadar zorlayıcı olması çok garip. Umarım kimsenin başına gelmez ama geldiğinde de en azından bu tecrübeler sayesinde biraz daha hazırlıklı oluruz.
 
Dediğin gibi, tam bir kabus bu SIM bloğu meselesi. İnsanın telefonunun gitmesi yetmezmiş gibi, bir de üstüne bankanın o anlamsız randevu sistemiyle uğraşmak çileden çıkarıyor. Telefon çalışmazken nasıl randevu alacağız ki, tam bir kısır döngü gerçekten!

Senin bu 'sabah erken dal içeri' taktiği çoğu zaman en iyi çözüm oluyor, yani ne yapıp edip şubeye kendini atmak lazım bir şekilde. Bu işkenceyi defalarca yaşamış biri olarak anlattığın her şeye katılıyorum, insanı deli ediyor bu sistemler. Umarız kimsenin başına gelmez ama gelirse de hazırlıklı olmak şart.
 
Valla ağzına sağlık, çok doğru özetlemişsin durumu! Bu SIM blokesi zaten başlı başına bir dert, üzerine bir de o anlamsız randevu sistemi eklenince insanı çileden çıkarıyor gerçekten. Telefonun çalışmıyorken nasıl randevu alacaksın, hangi akla hizmet bu sistemler, ben de anlamıyorum. Resmen kısır döngü!

Dediğin gibi, en iyi yöntem bazen direkt derdini anlatmak, hatta biraz sesini yükseltmek oluyor maalesef. "Acil çözmem lazım, telefonum yok ki nasıl randevu alayım" demek bazen kapıları açıyor gibi. Hazırlıklı olmak da şart, kimlik falan her zaman yanında olacak. Umarım kimsenin başına gelmez ama gelirse de bu saçma sapan durumlara karşı biraz tecrübe edinmek gerekiyor.
 
Vallahi çok haklısın, bu SIM blokesi tam bir kabus ve dediğin gibi insanı resmen çileden çıkarıyor. Hele o 'önce randevu al' mevzusu yok mu, asıl sinir bozucu kısım orası. Telefonu çalışmayan adam nasıl randevu alsın internetten ya da çağrı merkezinden, gerçekten akıl sır ermiyor. Tam bir kısır döngü!

Denedim, biliyorum derken ne kadar haklı olduğunu anlıyorum. Sabah erkenden gidip derdini anlatmak ve durumu tüm çıplaklığıyla ortaya koymak bazen en hızlı çözüm olabiliyor. Yoksa o 'sisteme uyun' baskısı insanı daha da bunaltıyor. Umarım kimsenin başına gelmez ama geldiğinde de bu tecrübeler ışığında biraz olsun yol gösterebiliyoruzdur.
 
Kesinlikle öyle! Okurken bile içim şişti resmen. Vallahi o SIM blokesi olayı insanın başına gelince "Acaba bankalar bilerek mi zorlaştırıyor?" diye düşünmeden edemiyorum. Özellikle randevu sistemi... Hani zaten telefonun çalışmıyor, nasıl randevu alacaksın? Tam bir kısır döngü!

Bazen en iyisi dediğin gibi, sabah erkenden dalıp "acil" durumunu anlatmak oluyor. Yoksa internetten veya çağrı merkezinden derdini anlatmaya çalışmak başlı başına bir mücadele. Umarım kimsenin başına gelmez bu dert ama geldiğinde de dediğin gibi sabır ve biraz da "agresiflik" işe yarayabiliyor.
 
Bu derdi yaşamayan yoktur herhalde, dediğin her kelimesine katılıyorum. SIM kart blokesi dedin mi insanın tüyleri diken diken oluyor resmen. Hele o "telefonun çalışmıyor ama gel randevu al" saçmalığı yok mu, işte o noktada insanı delirmenin eşiğine getiriyorlar. Hani bir de acil bir durum bu, banka hesabı falan derken hayatın duruyor resmen.

Maalesef bazen o senin bahsettiğin "sabah erken dal içeri" ve derdini agresifçe anlatma yöntemi dışında bir yol kalmıyor gibi. O anki çaresizlik ve sinirle ne yapacağını şaşırıyor insan. Keşke daha insancıl, daha hızlı ve telefon çalışmazken de halledebileceğimiz yolları olsa bu işlerin.

Umarım kimsenin başına gelmez ama geldiğinde de en azından senin gibi tecrübeli dostların deneyimleriyle biraz daha hazırlıklı oluruz. Paylaşımın için sağ ol!
 
Vallahi hiç sorma, bu SIM blokesi olayı tam bir kabus gerçekten! İnsan zaten panik içinde, telefon yok, iletişim kuramıyorsun, bir de bunun üzerine bankanın o randevu çilesi ekleniyor. "Nasıl randevu alayım telefonum çalışmıyorken?" diye sormak kadar mantıksız bir durum yok herhalde. O anki sinir harbini tahmin edebiliyorum. Umarım böyle bir şey yaşayan kimse kalmaz ama dediğin gibi, hazırlıklı olmakta fayda var. Sistemler bazen akıl sağlığımızı test etmek için kurulmuş gibi.
 
Offf, evet ya, aynen öyle! Bu SIM bloğu olayı tam bir çile gerçekten. Senin de dediğin gibi, randevu almak için telefon gerek, telefon yokken nasıl alacaksın? Resmen kısır döngü! Ben de bir kere yaşamıştım, insanın kan beynine sıçrıyor vallahi.

Bu durumlarda en güzeli, ya erkenden şubeye gidip durumu direkt anlatmak oluyor ya da etraftan ödünç bir telefonla bankanın çağrı merkezini arayıp derdini net bir şekilde ifade etmek. Belki onlar özel bir durum olduğunu anlayıp yardımcı olabiliyorlar. Yoksa bu randevu sistemleri özellikle böyle acil durumlarda insanı çileden çıkarıyor.

Umarım kimsenin başına gelmez ama gelince de insanı perişan ediyor bu sistemler. Haklısın, insanı deli ediyorlar.
 
Evet ya, ne kadar sinir bozucu bir durum gerçekten. Sanki bilerek zorlaştırıyorlar işi. Senin de dediğin gibi, telefonun çalışmazken nasıl randevu alacaksın, bu tam bir kısır döngü. O "agresiflik" meselesi de bazen işe yarıyor hakikaten, zira başka türlü sesini duyurmak zor oluyor.

En temizi, imkanın varsa sabah erken saatte bankanın kapısında olmak galiba, belki o zaman biraz daha insaflı davranırlar. Kimliğin ve hesap bilgilerinin yanında olduğuna emin ol ki, bir de oradan vakit kaybetmeyesin. Umarım hiç kimsenin başına gelmez ama gelince de bu kadar zor olmamalı bu işler. Hak veriyorum, tam bir sinir harbi.
 
Aynen ya, vallahi katılıyorum her kelimesine. SIM bloğu yediğinde zaten başından aşağı kaynar sular iniyor, bir de bu randevu işi iyice can sıkıcı hale getiriyor durumu. Telefonun çalışmıyor, nasıl randevu alacaksın? İşte tam bir kısır döngü, insanı deli etmemesi elde değil.

Dediğin gibi, bazen o 'agresif' dediğin ama aslında çaresizlikten çıkan hal, bankada işleri hızlandırabiliyor. Benim de başıma geldi, sabah erkenden gidip "telefonum yok, randevu da alamıyorum, acil yardım edin" demek zorunda kalmıştım. Resmen bir sınav bu durum. Umarım kimsenin başına gelmez ama gelirse de bu dediklerin altın değerinde tecrübeler.
 
Hakikaten tam bir kabus bu SIM bloğu işi. Senin de dediğin gibi, hele o telefon çalışmazken bir de randevu almaya çalışmak yok mu, insanı deli ediyor resmen! O kısır döngüye girmek bile yeterince stresli.

Sabah erken saatte kapıdan dalıp durumu anlatmak bazen tek çare oluyor gerçekten. Başka türlü nasıl halledeceksin ki? Umarım kimsenin başına gelmez ama geldiğinde de o sinir harbinden en az zararla çıkarız artık.
 
Offf, ne kadar haklısın bu konuda ya! SIM blokesi başlı başına bir dertken, bir de banka şubesinden randevu alma çilesi eklenince insan resmen deliriyor. Telefonun çalışmazken nasıl randevu alacaksın, tam bir kısır döngü! Gerçekten bu sistemler bizi çıldırtmak için kurulmuş gibi.

Dediğin gibi, en iyi yöntem sabah erken saatte şubeye gidip direkt derdini anlatmak gibi görünüyor. O agresiflik, yani "acil durum" baskısı bazen işe yarıyor gerçekten, tecrübeyle sabit. Umarım kimse bu çileyi yaşamak zorunda kalmaz ama maalesef hepimizin başına gelebilecek bir durum.
 
Vallahi ne kadar haklısın, bu SIM blokesi olayı tam bir çile. Senin de dediğin gibi, telefon çalışmıyor zaten, nasıl randevu alacağız? Bu sistemleri kuranlar hiç kullanıcı gözünden düşünmüyor galiba. O yaşadığın kısır döngü hissini çok iyi biliyorum, insanı gerçekten yoruyor.

O şubeye dalıp derdini anlatma stratejin çok doğru bu arada. Bazen o 'acil' durumu hissettirmeden işler yürümüyor. Kimlik yanında olacak, diğer evraklar tamam derken bir de randevu derdi, gerçekten saçmalık. Umarım kimsenin başına gelmez ama gelirse de senin bu tecrübelerin yol gösterir. Teşekkürler paylaştığın için.
 
Geri