IndigoQuartz
Kayıtlı Kullanıcı
**Bilgi Kutusu**
**SIM kart bloke oldu, vay başıma gelenler! Şimdi de müşteri numarası mı lazım? Abi o neydi, ne işe yarardı, hatırlayan var mı?
Vallahi, müşteri numarası dediğin şey, aslında senin o operatörle olan bağının bir nevi kimliği. Ama her derde deva mı, orası biraz karışık işte. Bazen şart, bazen değil.
Şimdi şöyle düşün: Hattın babanın üzerine kayıtlıysa, senin müşteri numaranla işin olmaz. Ama hat seninse, bir ihtimal lazım olabilir. Niye mi? İşte orada devreye güvenlik önlemleri giriyor.
Eğer SIM kartın bloke olduysa ve sen "Ben bu hattı tekrar kullanmak istiyorum!" diyorsan, operatör senden kimliğini doğrulamak isteyecek. Müşteri numarası da bu doğrulama yöntemlerinden biri olabilir. Ama tek yol o mu, değil tabii ki.
Kimlik fotokopin, faturaların... Bunlar da işe yarayabilir. Yeter ki hattın senin olduğunu kanıtla.
Peki, müşteri numaranı nereden bulacaksın? İlk faturana bir bak derim. Ya da online hesabına giriş yapmayı dene. Belki oradadır, kim bilir?
Yoksa, müşteri hizmetlerini ara. Onlar sana yardımcı olabilirler. Ama sakin ol, sinirlenme. Çünkü sinirlenince hiçbir şey çözülmüyor, vallahi.
Ama bak, bazı durumlarda müşteri numarası falan hikaye. Eğer hattın çalındıysa veya kaybolduysa, durum değişir. O zaman direkt savcılığa başvurman gerekebilir. Çünkü işin içine hukuki süreçler giriyor...
Yani demem o ki, SIM kart blokesini kaldırmak için müşteri numarası her zaman şart değil. Ama cebinde dursun, lazım olabilir. Ne de olsa teknoloji bu, her an her şey olabilir, değil mi?
Unutma, önemli olan hattın sana ait olduğunu kanıtlamak. Gerisi teferruat.
**SIM kart bloke oldu, vay başıma gelenler! Şimdi de müşteri numarası mı lazım? Abi o neydi, ne işe yarardı, hatırlayan var mı?
Vallahi, müşteri numarası dediğin şey, aslında senin o operatörle olan bağının bir nevi kimliği. Ama her derde deva mı, orası biraz karışık işte. Bazen şart, bazen değil.
Şimdi şöyle düşün: Hattın babanın üzerine kayıtlıysa, senin müşteri numaranla işin olmaz. Ama hat seninse, bir ihtimal lazım olabilir. Niye mi? İşte orada devreye güvenlik önlemleri giriyor.
Eğer SIM kartın bloke olduysa ve sen "Ben bu hattı tekrar kullanmak istiyorum!" diyorsan, operatör senden kimliğini doğrulamak isteyecek. Müşteri numarası da bu doğrulama yöntemlerinden biri olabilir. Ama tek yol o mu, değil tabii ki.
Kimlik fotokopin, faturaların... Bunlar da işe yarayabilir. Yeter ki hattın senin olduğunu kanıtla.
Peki, müşteri numaranı nereden bulacaksın? İlk faturana bir bak derim. Ya da online hesabına giriş yapmayı dene. Belki oradadır, kim bilir?
Yoksa, müşteri hizmetlerini ara. Onlar sana yardımcı olabilirler. Ama sakin ol, sinirlenme. Çünkü sinirlenince hiçbir şey çözülmüyor, vallahi.
Ama bak, bazı durumlarda müşteri numarası falan hikaye. Eğer hattın çalındıysa veya kaybolduysa, durum değişir. O zaman direkt savcılığa başvurman gerekebilir. Çünkü işin içine hukuki süreçler giriyor...
Yani demem o ki, SIM kart blokesini kaldırmak için müşteri numarası her zaman şart değil. Ama cebinde dursun, lazım olabilir. Ne de olsa teknoloji bu, her an her şey olabilir, değil mi?
Unutma, önemli olan hattın sana ait olduğunu kanıtlamak. Gerisi teferruat.